Οι New York Times ανακοίνωσαν την εξαγορά του συνδρομητικού αθλητικού ιστότοπου Athletic έναντι 550 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς η 170χρονη εφημερίδα στρέφεται όλο και πιο πολύ στην παροχή ψηφιακού περιεχομένου για να προσελκύσει συνδρομητές.
Το Athletic, το οποίο ιδρύθηκε το 2016, είχε 1,2 εκατομμύρια συνδρομητές τον Δεκέμβριο και καλύπτει περισσότερους από 200 συλλόγους και ομάδες στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο. «Η απόκτηση του Athletic μας φέρνει σε θέση να είμαστε παγκόσμιος ηγέτης στην αθλητική δημοσιογραφία», δήλωσε την Πέμπτη η διευθύνουσα σύμβουλος της NYT Meredith Kopit Levien.
Στις 30 Σεπτεμβρίου οι New York Times ανέφεραν 8,3 εκατομμύρια συνδρομητές ψηφιακών και έντυπων μέσων. Η εφημερίδα έχει εκφράσει τη φιλοδοξία να φτάσει τα 10 εκατομμύρια έως το 2025. Το ερώτημα είναι πώς μπορεί η γνωστή εφημερίδα να ενσωματώσει το The Athletic χωρίς να πιέσει πολύ τα κέρδη, καθώς η εταιρεία The Athletic είπε ότι δεν αναμένει να αποφέρει κέρδη τουλάχιστον μέχρι το 2023, λόγω του μεγάλου προσωπικού της.
Ο αθλητικός ιστότοπος θα λειτουργεί ως ξεχωριστή μονάδα της εταιρείας και οι ιδρυτές του, Alex Mather και Adam Hansmann, θα παραμείνουν στους NYT μετά την εξαγορά. Το διαδικτυακό περιοδικό έχει δημιουργήσει πολλούς οπαδούς του αθλητισμού, οι περισσότεροι από τους οποίους πληρώνουν 72 δολάρια το χρόνο για να παρακολουθούν τις αγαπημένες τους ομάδες.
Τώρα το The Athletic θέλει να αυξήσει τα διαφημιστικά έσοδα και πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα δωρεάν καθημερινό ενημερωτικό δελτίο. Η εταιρεία είπε στους επενδυτές πέρυσι ότι ανέμενε το αμοιβαίο κεφάλαιο να φτάσει τα 31 εκατομμύρια δολάρια το 2023.
Σημειώνεται ότι το περασμένο φθινόπωρο η εταιρεία προέβλεψε για το 2021 έσοδα 77 εκατομμυρίων δολαρίων και κόστος μειωμένο στα 35 εκατομμύρια δολάρια.