Η νέα ιστοσελίδα της ΑΕΜΑΡ (www.aemar.gr) βρίσκεται ήδη “στον αέρα” με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας με ανοικτά δεδομένα, προσβάσιμα, πλέον, δημόσια, η λειτουργικότητα και αξιοπιστία της ραδιοφωνικής αγοράς ενισχύονται περαιτέρω με τη διάθεση των τακτικών δελτίων ενημέρωσης για την ακροαματικότητα ραδιοφώνου & ραδιοφωνικών σταθμών στο ν. Αττική.
Εκεί σε διμηνιαία βάση θα αναρτώνται ευρήματα από την καθημερινή έρευνα ακροαματικότητας, στοιχεία για τη δραστηριότητα της ιδιωτικής ραδιοφωνίας στην Ελλάδα, αλλά και πρόσθετα αριθμητικά δεδομένα από την παγκόσμια εμπειρία που καταδεικνύουν τη δύναμη και την αποτελεσματικότητα του αγαπημένου μέσου.
Συγκεκριμένα, ο χρήστης μπορεί να ανατρέξει στο αρχείο των επιστημονικών ερευνητικών ευρημάτων, να “κατεβάσει” με φιλικό τρόπο τα στοιχεία με τα οποία οι ραδιοφωνικοί σταθμοί συναλλάσσονται στη διαφημιστική αγορά, δηλαδή το Μέσο Ημερήσιο Ποσοστό Ακροατών (Μέση Ημερήσια Κάλυψη) ή αλλιώς τον μέσο ημερήσιο αριθμό διαφορετικών ακροατών (ποσοστό επί του πληθυσμού & επί των ακροατών της έρευνας) που άκουσαν ραδιόφωνο/σταθμό κατά την περίοδο της μέτρησης. Έτσι μπορεί να συναγάγει ασφαλή συμπεράσματα με τα ίδια ακριβή και επιστημονικά στοιχεία που διαθέτει και λειτουργεί η ελληνική ραδιοφωνική αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι, η έρευνα ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ είναι η μόνη που αναγνωρίζεται από τη διαφημιστική και ραδιοφωνική αγορά, ενώ τα συμπεράσματα από την ανάλυση των ευρημάτων διατίθενται αποκλειστικά από την ίδια, ως η μόνη πηγή πληροφόρησης, βάσει των επιστημονικών προδιαγραφών της έρευνας. Κάθε άλλη πηγή που παρουσιάζει “ευρήματα ακροαματικότητας και κατάταξης ραδιοφωνικών σταθμών” ελέγχεται για την ακρίβειά της.
Η ιστοσελίδα απευθύνεται στον επαγγελματία του marketing και της διαφήμισης, των media και της ραδιοφωνικής αγοράς, αλλά και τον ακαδημαϊκό ερευνητή, τον φίλο του Ραδιοφώνου που με πιστότητα ακολουθεί τον αγαπημένο του σταθμό.
Στη μεθοδολογική καινοτομία και στα στοιχεία κύρους της έρευνας περιλαμβάνονται- ενδεικτικά :
Η έρευνα πεδίου διεξάγεται για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ από δύο (2) εταιρείες αντί μίας, ενισχύοντας τη διαφάνεια. Μέλη του ΣΕΔΕΑ, οι MRB HELLAS και GLOBAL LINK, ακολουθούν τα ίδια πρότυπα, οδηγίες και κανόνες, υπό τον καθημερινό εξωτερικό έλεγχο και την εποπτεία ομάδας πανεπιστημιακών και ερευνητών του Παντείου Πανεπιστημίου.
Η έρευνα υλοποιείται, μέσω τηλεφωνικής έρευνας σε σταθερά (50%) και κινητά τηλέφωνα (50%) όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα κοινού, τυχαία επιλεγμένου βάσει του τηλεφωνικού του αριθμού. Οι συνεντεύξεις ηχογραφούνται, εφαρμόζοντας πρωτόκολλο Προστασίας Δεδομένων και βρίσκονται διαθέσιμες στον εξωτερικό έλεγχο.
Περαιτέρω -και επιβεβαιώνοντας τη δύναμη του ραδιοφώνου- ο Μέσος Ημερήσιος Χρόνος Ακρόασης για το δίμηνο αυτό ήταν 243 λεπτά, ενώ σε ποσοστό 81,5% ανέρχεται ο πληθυσμός των ατόμων που δηλώνουν ότι άκουσαν ραδιόφωνο μέσα στο 24ωρο για τουλάχιστον 5 λεπτά (Μέση Ημερήσια Κάλυψη).