Την υπογραφή μιας πολυετούς συνεργασίας για τη δημιουργία περιεχομένου που θα προσελκύσει τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο ανακοίνωσαν σήμερα το NBA και η Zebra Valley – η νεοσύστατη εταιρεία παραγωγής του Kylian Mbappé, νικητή του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA, μέλους της Εθνικής Ομάδας της Γαλλίας και επιθετικού της Paris-Saint Germain.
Η συνεργασία εγκαινιάστηκε χθες βράδυ στο NBA Draft 2022 presented by State Farm στο Barclays Center, στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης. Ο Mbappé παρακολούθησε το Draft μαζί με 15 αγόρια και κορίτσια από το ίδρυμά του, τα οποία ταξίδεψαν από τη Γαλλία και έβγαλαν φωτογραφίες επί σκηνής κατά την διάρκεια της διοργάνωσης με τον Κομισάριο του ΝΒΑ, Adam Silver και με παίκτες που επιλέχτηκαν στο Draft.
«Η στρατηγική αυτή συνεργασία μεταξύ της Zebra Valley και του ΝΒΑ αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για να φέρουμε κοντά τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ μέσω premium περιεχομένου, με την εξιστόρηση ιστοριών που έχουν αξία», δήλωσε ο Mbappé. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ομάδα του NBA για να ενθαρρύνουμε τη διεξαγωγή διαλόγου μεταξύ των παγκόσμιων κοινοτήτων και να καταστήσουμε τις πολιτιστικές συζητήσεις πιο ουσιαστικές.»
«Η ένταξη του Kylian Mbappé στην οικογένεια του ΝΒΑ δείχνει την παγκόσμια απήχηση του μπάσκετ του ΝΒΑ και τη σύγκλιση της λίγκας, της παγκόσμιας ποδοσφαιρικής κοινότητας και της λαϊκής κουλτούρας», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Fan Engagement και Direct-to-Consumer του ΝΒΑ για την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, Γιώργος Αϊβάζογλου.
«Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Kylian και την ομάδα της Zebra Valley για τη δημιουργία μοναδικού, ελκυστικού περιεχομένου που θα προσελκύσει και θα εμπνεύσει τους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο», συμπλήρωσε.