Ο CEO του Netflix Ted Sarandos επιβεβαίωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία συνομιλεί με πολλούς πιθανούς συνεργάτες για να την βοηθήσουν να εισάγει διαφημίσεις στη συνδρομητική πλατφόρμα της.
Ο συνδιευθύνων σύμβουλος και υπεύθυνος περιεχομένου του streamer μιλούσε σε ένα πάνελ με τίτλο “Future Of Entertainment” στο πενθήμερο festival της βιομηχανίας (του δημιουργικού) marketing Cannes Lions, όπου κι έλαβε το βραβείο Entertainment Person of the Year της εκδήλωσης.
Η πλατφόρμα διαμοιρασμού σειρών και ταινιών είπε τον Απρίλιο ότι θα προσφέρει στους πελάτες την επιλογή ενός φθηνότερου πακέτου που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις, λόγω της κρίσης στους αριθμούς των συνδρομητών και στα κέρδη της.
Ερωτηθείς για τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα, ο Sarandos είπε: “Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα υποψήφιων πελατών, οι οποίοι λένε: “Το Netflix είναι πολύ ακριβό για μένα ως έχει και δεν με πειράζουν οι διαφημίσεις. Για αυτό, προσθέτουμε ένα επίπεδο συνδρομής με διαφημίσεις, δεν προσθέτουμε διαφημίσεις στο Netflix όπως το γνωρίζετε σήμερα.”
Δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το πότε θα δούμε διαφημίσεις στο Netflix, αλλά, εάν οι προηγούμενες αναφορές είναι ακριβείς, αυτό θα συμβεί πριν από το τέλος του 2022.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία έχει ήδη συναντηθεί με την Google, την NBCUniversal και τη Roku για να συζητήσουν πιθανές συνεργασίες πωλήσεων διαφημίσεων και μάρκετινγκ.