Το ΕRTFLIX αναδεικνύεται στην πιο επιτυχημένη στρατηγική επιλογή της ΕΡΤ, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία για την επισκεψιμότητα της ψηφιακής πλατφόρμας που έδωσε ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας σε συνάντηση με δημοσιογράφους, στην ουσία υπερδιπλασιάζεται η πραγματική τηλεθέαση των τριών καναλιών της ΕΡΤ.
Συγκεκριμένα,τα τρία κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3) έχουν συνολικά -βάσει της Νielsen- μια μέση τηλεθέαση που στο λεγόμενο μερίδιο αντιστοιχεί στο 9% με 10% της συνολικής τηλεθέασης. Το ποσοστό αυτό αναλογεί μεσοσταθμικά σε περίπου 200.000 τηλεθεατές κάθε ημέρα. Σε αυτούς λοιπόν, έρχονται να προστεθούν άλλες 295.000 ημερήσιες επισκέψεις στο ΕRTFLIX, ή δύο εκατομμύρια προβολές την εβδομάδα, ενώ μόνο τον Οκτώβριο η πλατφόρμα δέχθηκε 9.7 εκατομμύρια επισκέψεις!
Είναι δε εντυπωσιακό ότι το 66% των χρηστών του ΕRTFLIX δεν μπαίνουν στην πλατφόρμα της ΕΡΤ από τις τηλεοράσεις τους, αλλά από υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablet, στοιχείο που μέχρι σήμερα δεν είχε αποτυπωθεί σε καμία έρευνα τηλεθέασης, καθώς αυτές που γίνονται στη χώρα μας αφορούν μόνο στις τηλεοπτικές συσκευές.
Τον Οκτώβριο ένας τεράστιος αριθμός τηλεθεατών 8.865.000 on demand, επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι όταν μεταδίδονται από την τηλεόραση. Αναλόγως εντυπωσιακός -περίπου 900.000 live streaming– είναι και ο αριθμός όσων τηλεθεατών παρακολούθησαν μέσω του ΕRTFLIX σε ζωντανή μετάδοση τα κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3 Ertnews, Ertworld), είτε και τα ιντερνετικά κανάλια της (ERTSPORTS1,2,3).
Είναι αποκαλυπτικό το στοιχείο ότι 66% των τηλεθεατών βλέπουν ERTFLIX από άλλες συσκευές και όχι από την TV τους και αυτό δεν προσμετράται σε καμία έρευνα τηλεθέασης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς λογισμικού συστήματος YOUBORA που χρησιμοποιούν και πολλές διεθνείς πλατφόρμες, το 28% των τηλεθεατών μπαίνει στο ERTFLIX από κινητό τηλέφωνο, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ. Σε αριθμούς από τις 2 εκ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση. Οι «υπόλοιπες» 1,3 εκ. γίνονται μέσα από άλλες συσκευές και δεν είχαν καταγραφεί ποτέ έως τώρα. Είναι δε πραγματικά εντυπωσιακό για τον νέο τρόπο θέασης τηλεοπτικών προγραμμάτων ότι όσοι βλέπουν on demand μια σειρά της ΕΡΤ μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο (28%) είναι σχεδόν όσοι τη βλέπουν on demand και μέσω smart TV (34%).
Το Σαββατοκύριακο η αύξηση των επισκέψεων στο ERTFLIX αυξάνεται κατά 38,5% ενώ στον ίδιο πίνακα εμφανίζεται φέτος και μια απροσδόκητα αύξηση τις Τρίτες, καθώς η πιο δημοφιλής φέτος σειρά της ΕΡΤ, το «Kάνε ότι κοιμάσαι» προβάλλεται κάθε Δευτέρα βράδυ και η επόμενη μέρα είναι αυτοί που πολλοί επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα νέα της επεισόδια.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΕΡΤ είναι πλέον προφανές ότι οι παραδοσιακές μετρήσεις τηλεθέασης έχουν από τις συνθήκες πια ξεπεραστεί, «καθώς αποτυπώνουν τις συνήθειες ενός μέρους μόνον των τηλεθεατών, όταν εκατοντάδες χιλιάδες προτιμούν πλέον να βλέπουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι κατ’ ανάγκην από την τηλεόραση».
Σημείωσε τέλος, ότι «δεν αργεί ο καιρός που όλοι θα μιλάμε για παραγωγές του ERTFLIX», ενώ ενημέρωσε ότι «η επόμενη σειρά μυθοπλασίας της ΕΡΤ, το “Βραχιόλι της Φωτιάς”, θα ανέβει πρώτα στο ΕRTFLIX και μετά θα μεταδοθεί στην ΕΡΤ1».