Οι καλές τηλεοπτικές συνήθειες φαίνεται πως δεν αλλάζουν και το OLA 12 είναι η αγαπημένη τηλεοπτική συνήθεια, που όπως πάντα τα δίνει όλα στους τηλεθεατές, αλλά και… στην τηλεθέαση! Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που για 12 συναπτά έτη η συγκεκριμένη εκπομπή κάνει τα μηχανάκια της AGB να παραμιλάνε.
Η προτίμηση του κοινού για το OLA 12 κάθε μήνα του χαρίζει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Από την πρώτη εκπομπή της σεζόν (31 Οκτωβρίου), έως και την τελευταία εκπομπή του μήνα (27 Φεβρουαρίου), το OLA 12 ξεχώρισε με σημαντικά ποσοστά τηλεθέασης! Στο κοινό 15-24 ο μέσος όρος έφτασε το 41,9%, ενώ στο 15-44 ο μέσος όρος ήταν 39,5%. Στο γυναικείο κοινό 15-24, για το ίδιο χρονικό διάστημα, σημειώθηκε και πάλι το υψηλότερο ποσοστό, με τον μέσο όρο να εκτοξεύεται στο 44,6%!
Πιο συγκεκριμένα για τον μήνα Φεβρουάριο, στο κοινό 15-44 ο μέσος όρος τηλεθέασης ήταν 36,6%, ενώ στο 15-24 ήταν 34,9%.
Οι γυναίκες 15-24 και 25-44 έφεραν OLA 12 και πάλι πρώτο στην προτίμησή τους με μέσο όρο για το κάθε κοινό 41%!
Στον παρακάτω πίνακα αποτυπώνεται η σημαντική διαφορά, η οποία κατατάσσει το OLA 12 πρώτο απ’ όλα στη ζώνη του! Στο κοινό 15-44, για τον μήνα Φεβρουάριο, η διαφορά από το δεύτερο κανάλι έφτασε τις 13,8 μονάδες.
Ωστόσο, το γυναικείο κοινό 15-44 απ’ ότι φαίνεται παραμένει φανατικά πιστό, αφού του δίνει προβάδισμα 15,2 μονάδων! Με έξυπνο χιούμορ, άπαιχτες ατάκες, λαμπερούς καλεσμένους και κορυφαία video, το OLA 12 είναι μέσα σ’ όλα. Αλλά και στην προτίμησή μας έρχεται… πρώτο απ’ όλα!