«Μικρό εξαγωγικό θαύμα επιτρέπει στους Έλληνες να ελπίζουν» αναφέρει ρεπορτάζ του περιοδικού Manager Magazin που διερωτάται: «Πρόκειται για το πολυπόθητο φως στο τέλος του τούνελ; Η Ελλάδα αύξησε σημαντικά τις εξαγωγές της, το εμπορικό έλλειμμα συρρικνώθηκε. Οι οικονομολόγοι εξακολουθούν να αναζητούν τα αίτια του μικρού εξαγωγικού θαύματος. Το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται πλέον για φέτα και ελαιόλαδο».
Στο ρεπορτάζ υπογραμμίζεται η ζήτηση που υπάρχει στο εξωτερικό για τα τρόφιμα και το αλουμίνιο.
Τελείως διαφορετική όμως η εικόνα στη βαριά βιομηχανία της Ελλάδας -τον τουρισμό- σύμφωνα με άλλο ρεπορτάζ που φιλοξενείται στο ίδιο περιοδικό με τίτλο: «Η Ελλάδα δεν προσελκύει πλέον», και υπότιτλο: «Ο τουρισμός είναι ένας από τους λίγους οικονομικούς τομείς, ο οποίος θα μπορούσε να διοχετεύσει προς την Ελλάδα τα αμέσως αναγκαία χρήματα».
Ωστόσο, ο μέχρι πρότινος επιτυχημένος κλάδος εξασθενεί. Και αυτό δεν οφείλεται μόνο στους οξείς τόνους μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών». Τα χαμηλά στην παρούσα φάση ποσοστά κρατήσεων προς την Ελλάδα οφείλονται, σύμφωνα με τους συντάκτες, στην εικόνα που μεταδίδεται από τα μέσα ενημέρωσης για την Ελλάδα λόγω των απεργιών και των διαμαρτυριών στην Αθήνα, αλλά και στις ελλιπείς επενδύσεις στις τουριστικές υποδομές.