Σε σταθερά επίπεδα παρέμεινε η online διαφήμιση στο ελληνικό Διαδίκτυο το 2012, καθώς η υστέρηση που υπήρξε στο α’ εξάμηνο της προηγούμενης χρονιάς καλύφθηκε τελικώς στο δεύτερο μισό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία Interactive Advertising Bureau (IAB) Hellas, το 2012 έκλεισε με την online display διαφήμιση να φθάνει τελικώς στα 76 εκατ. ευρώ, ποσό που είναι στα ίδια ακριβώς επίπεδα με εκείνα του 2011.
Στη σχετική ανακοίνωση του ΙΑΒ Hellas επισημαίνεται πως το γεγονός πως υπήρξε σταθερότητα θα πρέπει να εκτιμηθεί σε συνδυασμό με τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ελληνική οικονομία και ιδιαίτερα ο ευρύτερος κλάδος της διαφήμισης και επικοινωνίας.
Θετικό σημάδι αποτελεί και το γεγονός πως η online διαφημιστική αγορά έδειξε τάσεις ανάπτυξης το β’ εξάμηνο του 2012. Σημειωτέον πως το α’ εξάμηνο του 2012, υπήρξε μείωση της online διαφήμισης σε ετήσια βάση, καθώς το ποσό διαμορφώθηκε στα 37 εκατ. ευρώ όταν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2011 ήταν στα 40 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το ΙΑΒ Hellas, η αναπτυξιακή τάση έγινε εντονότερη κατά το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου, όπου καταγράφηκε αύξηση της δαπάνης κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Γεγονός που σύμφωνα με το ΙΑΒ, δίνει έναν τόνο αισιοδοξίας για το 2013.
Ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών ξανακατέκτησε, σε επίπεδο έτους, το μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής ετήσιας επένδυσης (περίπου το ένα τέταρτο της δαπάνης) με δεύτερο τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, ο οποίος με δυναμικό τρόπο πέρασε πρώτος στις επενδύσεις στο τρίμηνο. Τρίτος σε μερίδιο ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων, ο οποίος σημείωσε ελαφρά κάμψη προερχόμενη κυρίως από τα προϊόντα περιποίησης σπιτιού και προσωπικής φροντίδας.