Κόντρα στο αρνητικό κλίμα που πλήττει την ευρωπαϊκή οικονομία κινείται η αγορά της online διαφήμισης.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από έρευνα του Interactive Advertising Bureau, σύμφωνα με την οποία η αγορά της online διαφήμισης σημείωσε αύξηση 11,5% την περυσινή χρονιά και έφτασε έτσι τα 24,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η έρευνα AdEx Benchmark, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο Interact της Βαρκελώνης, χωρίζει την αγορά online διαφήμισης σε τρεις κατηγορίες: Display για τις διαφημίσεις με εικόνα ή βίντεο, Search για τις διαφημίσεις κειμένου που εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης, και Classifieds για τις ηλεκτρονικές αγγελίες.
Η κατηγορία Search παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2011, κατά 15,5% και ανήλθε έτσι στα 11,9 δισ. ευρώ σε όλη την Ευρώπη, ακόμα και σε ώριμες αγορές.
Αύξηση 9,1% καταγράφεται στην κατηγορία Display, της οποίας η συνολική αξία υπολογίζεται στα 7,8 δισ. Στην κατηγορία αυτή, η αύξηση προήλθε κυρίως από τις διαφημίσεις βίντεο καθώς και τις διαφημίσεις για φορητές συσκευές.
Ενισχυμένες δείχνουν και οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγγελιών, με την αγορά να ανέρχεται στα 4,5 δισ. για το 2012.