Το αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών πλήρωσε 630.000 δολάρια στο κοινωνικό δίκτυο Facebook προκειμένου να αυξήσει τα like στις σελίδες του, κατά το διάστημα από το 2011 έως τον περασμένο Μάρτιο.
Σύμφωνα με το πόρισμα σχετικής έρευνας τα άτομα που έκαναν like στις σελίδες του υπουργείου αυξήθηκαν από 100.000 που ήταν το 2011 στα 2 εκατ. σήμερα, αλλά πολλοί εργαζόμενοι στο υπουργείο δήλωσαν ότι οι δαπάνες αυτές είναι ουσιαστικά χωρίς νόημα και μάλιστα σε μια περίοδο δραστικών δαπανών στον δημόσιο τομέα.
Όπως προκύπτει και από την έρευνα, μπορεί τα likes να αυξήθηκαν αλλά μόνο το 2% όσων έχουν κάνει like στις σελίδες του υπουργείου αναδημοσιεύουν ή σχολιάζουν στα post που ανεβάζουν οι διαχειριστές των σελίδων, ποσοστό που θεωρείται εξαιρετικά χαμηλό και μάλιστα αποδεικνύει ότι η δαπάνη μάλλον δεν πέτυχε τον στόχο της.