Την επαναφορά της έντυπης έκδοσής του από τις αρχές του 2014 σχεδιάζει το αμερικανικό περιοδικό Newsweek, το οποίο εδώ και πάνω από έναν χρόνο κυκλοφορεί αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times.
Ο διευθυντής του Newsweek Τζιμ Ιμπόκο δήλωσε πως το εβδομαδιαίο περιοδικό, το τελευταίο τυπωμένο τεύχος του οποίου είχε κυκλοφορήσει το Δεκέμβριο του 2012, έχει στόχο να γίνει ένα περιοδικό για συνδρομητές, παρόμοιο με το Economist μάλλον, παρά με τον παραδοσιακό ανταγωνιστή του, το περιοδικό Time.
«Το θεωρούμε προϊόν πρώτης ποιότητας», δήλωσε ο κ. Ιμπόκο, τον οποίο επικαλείται η νεοϋορκέζικη εφημερίδα, διευκρινίζοντας πως το περιοδικό θα επανακυκλοφορήσει σε χαρτί τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο.
Η επιστροφή του Newsweek στην έντυπη έκδοση αποτελεί ένα νέο επεισόδιο στα πέντε τελευταία ταραχώδη χρόνια του περιοδικού, το οποίο ιδρύθηκε το 1933 από έναν πρώην δημοσιογράφο του Time.
Στην αρχή της δεκαετίας του 1990 το περιοδικό αριθμούσε 3,3 εκατ. αναγνώστες. Όμως οι πωλήσεις μειώθηκαν σταθερά στις δύο επόμενες δεκαετίες και το 2010 έφτασε να έχει 1,5 εκατ. αναγνώστες.
Το Newsweek συγχωνεύθηκε το 2010 με τον ενημερωτικό ιστότοπο The Daily Beast, αφού την ίδια χρονιά είχε πωληθεί έναντι ενός δολαρίου από την Ουάσινγκτον Ποστ στον καλιφορνέζο δισεκατομμυριούχο Σίντνεϊ Χάρμαν.
Μετά το θάνατο του δισεκατομμυριούχου Χάρμαν το 2011, η οικογένειά του απέσυρε τις συνεισφορές της στο Newsweek.
Στην ψηφιακή μορφή του, το περιοδικό πήρε το όνομα “Newsweek Global” και πωλήθηκε τον Αύγουστο στην εταιρεία IBT Media.
Ο Ιμπόκο δήλωσε στους New York Times πως ελπίζει ότι η νέα έκδοση του New York Times σε χαρτί θα μπορέσει να πωλήσει από τον πρώτο χρόνο 100.000 αντίτυπα.