Ο Όμιλος Grimaldi εξέφρασε χθες επίσημα το ενδιαφέρον του για το car terminal του ΟΛΠ, καθώς πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση της νέας δραστηριότητας του ομίλου στο πλοίο «Knossos Palace» στο λιμάνι του Πειραιά.
Υπενθυμίζεται ότι από 1η Φεβρουαρίου η Minoan Lines – μέλος του ομίλου Grimaldi – ανέλαβε τη ναυτική και εμπορική πρακτόρευση των φορτηγών πλοίων (Ro-Ro, car και truck carriers) που ανήκουν ή είναι ναυλωμένα από τον όμιλο Grimaldi στο λιμάνι του Πειραιά.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, «η σημαντική αυτή συνεργασία θα δώσει τη δυνατότητα στη Minoan Lines να διευρύνει περαιτέρω τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά στον τομέα των θαλάσσιων εμπορικών μεταφορών».
Τονίζει επίσης ότι «ο όμιλος Grimaldi με έδρα τη Νάπολη της Ιταλίας δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά εδώ και 40 χρόνια. Ήδη προσφέρει δύο τακτικές θαλάσσιες συνδέσεις με οχηματαγωγά πλοία στον χώρο της Μεσογείου και της Αδριατικής για τη διακίνηση Ι.Χ. αυτοκινήτων, λοιπών οχημάτων ή εμπορευματοκιβωτίων. Εξυπηρετεί το λιμάνι του Πειραιά με 100 έως 120 προσεγγίσεις ετησίως».
«Με την κίνηση αυτή», αναφέρεται στην ανακοίνωση, «ενισχύεται και το λιμάνι του Πειραιά, το οποίο θα αποτελέσει μέρος ενός θαλάσσιου δικτύου μεγαλύτερου των 130 λιμένων στη Μεσόγειο, στη Βόρεια Ευρώπη, στη Δυτική Αφρική, στη Βόρεια και στη Νότια Αμερική, το οποίο θα εξυπηρετείται από τα πλοία του ομίλου Grimaldi».
Τον Μάρτιο οι διαγωνισμοί
Η κυβέρνηση προχωρά άμεσα την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, καθώς αρχές Mαρτίου βγάζει στον αέρα τους διαγωνισμούς για τα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Η αρχή θα γίνει με το λιμάνι της συμπρωτεύουσας που θεωρείται πιο «καθαρή υπόθεση» και θα ακολουθήσει το λιμάνι του Πειραιά, καθώς μπαίνουν σφήνα οι Κινέζοι στους όρους της αποκρατικοποίησης.
Η μεν κυβέρνηση διαμηνύει ότι ο διαγωνισμός για την πώληση του 67% θα προχωρήσει ανεξάρτητα από την υπόθεση του φιλικού διακανονισμού, οι δε οι Kινέζοι λένε ότι η αποκρατικοποίηση εξαρτάται από την επικύρωση της συμφωνίας τους με τον OΛΠ.
Εις Μάρτιον τα νεώτερα…