Σε επίδειξη δύναμης έχουν επιδοθεί τα ισχυρά ναυτιλιακή σημαιοφόρα κράτη σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες στη σημαία τους.
Ναυτιλιακή υπερδύναμη θεωρείται και η Ελλάδα, ωστόσο, οι εφοπλιστικές οικογένειες επιλέγουν άλλες συμφέρουσες σημαίες για ένα μεγάλο μέρος του στόλου τους.
Το 2014 η ελληνική σημαία υψώθηκε σε μόλις 45 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 3,6 εκατομμυρίων τόνων από 27 ελληνικών συμφερόντων εταιρείες.
Τα περισσότερα, 11 τον αριθμό ανήκουν στον Όμιλο Αγγελικούση με τις εταιρείες Maran Tankers Maran Gas και Anangel Maritime ενώ άλλα τρία στην αδελφή του Άννα Αγγελικούση-Κανελλάκη με τις εταιρείες Alpha Tankers και Pantheon Tankers. Στη λίστα υπάρχουν μεγάλα ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού.
– Η Springfield του Ιδρύματος Ωνάση με τέσσερα πλοία,
– η Danaos Shipping του δρ Ιωάννη Κούστα με τρία πλοία,
– η Eletson Corporation των Κέρτσικοφ, Καρασταμάτη, Χατζηελευθεριάδη με τρία πλοία,
– η Minerva του Αθανάσιου Μαρτίνου με δύο πλοία, – η Polembros Shipping του Σπύρου Πολέμη με δύο πλοία,
– η Marmaras Navigation και η Delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη με δύο πλοία συνολικά, ένα η κάθε μία
– η Kyklades Maritime του Αριστείδη Αλαφούζου με δύο πλοία,
– η Euronav του Σταμάτη Μπουρμπούλη με δύο πλοία,
Από ένα πλοίο ενέγραψαν η Thenamaris του Κωνσταντίνου Μαρτίνου,
– η AVIN International του Ομίλου Βαρδινογιάννη,
– η Golden Union του Θόδωρου Βενιάμη προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών,
– η Neptune Lines της Μελίνας Τραυλού, η Chandris Hellas των Χανδρή,
– η Diana Shipping του Συμεών Παληού,
– η Ηarbor Shipping του Λουκά Κτιστάκη, η Union Marine του Ορέστη Βαρώνη, η Aegean management του Νικόλαου Χόντου, η EVIA Petrol του Νικόλαου Τσαλαμανιού και η Chronos Shipping του Πρόδρομου Τσαντάογλου.