Αύξηση της τάξης του 37,16% εμφάνισαν τα αποτελέσματα μετά από φόρους της ΟΛΘ το 2010, με τον κύκλο εργασιών να ενισχύεται κατά 7,98%.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα αποτελέσματα μετά από φόρους της χρήσης του 2010 ανήλθαν στα 6.144.359 ευρώ, έναντι των 4.479.652 ευρώ το 2009. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 49.617.466 ευρώ έναντι 45.948.872 ευρώ της αντίστοιχης χρήσης του 2009.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η αύξηση του κύκλου εργασιών οφείλεται κυρίως στην αύξηση της διακίνησης συμβατικών φορτίων (25,75 ξηρό φορτίο, 22,97% γενικό φορτίο) που είχε σαν αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων του Συμβατικού Λιμένα κατά 26,20%. Αντίθετα οι πωλήσεις στο Σ.ΕΜΠΟ. εμφανίζουν μείωση κατά 2,60% παρά την αύξηση στη διακίνηση teu΄s κατά 1,15%. Η αύξηση της διακίνησης των Ε/Κ οδήγησε μεν σε αύξηση των εσόδων της φορτ/σης με Γ/Γ κατά 1,57%, τα έσοδα όμως από λοιπές παροχές Σ.ΕΜΠΟ (παροχή υπηρεσιών σε ψυγεία containers, και αποθήκευση Ε/Κ ) παρουσίασαν μείωση αντίστοιχα της τάξεως του 35,50%, και του 14,75%. Η συνολική μείωση ανήλθε σε 844.202 ευρώ.
Παράλληλα, αύξηση εμφανίζουν επίσης τα μικτά κέρδη, τα οποία ανήλθαν στα 11.557.575 ευρώ έναντι 3.591.188 ευρώ το 2009 και τα αποτελέσματα προ φόρων τα οποία ανήλθαν στα 9.288.755 έναντι 6.496.842 ευρώ το 2009, ενισχυμένα κατά 42,97%, όπως και τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων της Εταιρείας στους 3 Λειτουργικούς Τομείς. του Σ.ΕΜΠΟ, του Συμβατικού Λιμένα και της Εκμετάλλευσης Χώρων.
Επίσης, σημειώθηκε μείωση των εξόδων συνολικά κατά 10,10% εκ των οποίων το 14,46% οφείλεται στη μείωση των αμοιβών & εξόδων του προσωπικού λόγω της εφαρμογής των Νόμων 3833 & 3845/2010. Περαιτέρω ο φόρος εισοδήματος, παρά τη μείωση του φορολογικού συντελεστή κατά μία μονάδα από το 2009, είναι αυξημένος σημαντικά λόγω της αύξησης των κερδών αλλά και του εκτάκτου εξόδου των 598.090 ευρώ που αφορά έκτακτη εισφορά επί των κερδών της χρήσης του 2010 (ν.3845/2010).
Σημειώνεται, τέλος, ότι το 2010 η διοίκηση της εταιρείας, στο πλαίσιο ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και ελκυστικότητας του λιμένα Θεσσαλονίκης μείωσε τα τιμολόγια τόσο για τη διακίνηση των in transit εμπορευματοκιβωτίων, όσο και για τα τέλη επιβίβασης ή διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας.