Τις παραγγελίες των πλοίων ξηρού φορτίου σε τάνκερ μετατρέπουν αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές, σε μία προσπάθεια να περιορίσουν τις ζημιές τους από την παρατεταμένη κάμψη των ναύλων στον κλάδο του ξηρού φορτίου.
Υπολογίζεται πως από τις 280 παραγγελίες για νέα πλοία που έγιναν από την αρχή του έτους έως το τέλος Μαρτίου, τα 114 αφορούσαν δεξαμενόπλοια, τα 80 μεταφοράς ξηρού φορτίου, τα 50 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα υπόλοιπα τους λοιπούς τομείς, με το μεγαλύτερο ποσοστό να ανατίθενται στα ναυπηγεία της Κορέας.
Την ίδια στιγμή, σημαντική αύξηση παρατηρείται στις διαλύσεις των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, με τον έως τώρα αριθμό των Capes που έχουν διαλυθεί να υπερβαίνει τα 35, αρκετά περισσότερα από τον συνολικό αριθμό που διαλύθηκαν το σύνολο του 2014.