Οι Greeks οδηγούν την κούρσα των διαλύσεων

Προβληματισμό προκαλεί στην ελληνική εφοπλιστική κοινότητα η πτώση που παρουσιάζει η Αγορά ξηρού φορτίου, γεγονός το οποίο οδηγεί τους Greeks στην σταδιακή αποεπένδυση από τον κλάδο.

 

- Διαφήμιση -

«Οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν οδηγήσει προς διάλυση αναλογικά περισσότερα Capesize και Handysize από την Κίνα και τη Σιγκαπούρη το πρώτο εξάμηνο του 2015» αναφέρουν χαρακτηριστικά αναλυτές της Vesselsvalue.com για να υπογραμμίσουν ότι «Αυτό οφείλεται στην απαισιοδοξία τους για την Αγορά ξηρού φορτίου, προτιμώντας την οδό της αποεπένδυσης».

 

Συνολικά οι Έλληνες έχουν στείλει προς διάλυση 20 πλοία τύπου capesize τα οποία σε τονάζ αγγίζουν τα 3.227.000, ενώ αντίστοιχα η Σιγκαπούρη 1.460.000 τόνους και ακολουθεί η Κίνα με 1.093.600 τόνους.

 

Στον τομέα των πλοίων τύπου panamax πάλι η Ελλάδα οδηγεί την κούρσα αφού στέλνει προς διάλυση 1.139.800 τόνους όταν η Κίνα και η Σιγκαπούρη στέλνουν 1.199.700 και 75.000 τόνους αντίστοιχα.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ