Το φορτηγό της πλοίο “Delmar” ( Dwt 56.000/2006) πούλησε η Meadway. Αγοράστρια εταιρεία η Aegeus Shipping, η οποία σύμφωνα με την Barry Rogliano κατέβαλε το ποσό των 29,5 εκατ. δολαρίων.
Στην πώληση του φορτηγού της πλοίου “Primera” ( Dwt 72.500/98) προέβη η Dryships του κ. Γιώργου Οικονόμου. Σύμφωνα με την Barry Rogliano, αγοραστές είναι Κινέζοι που κατέβαλαν το ποσό των 26,5 εκατ. δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως το πλοίο είχε αγοραστεί από την Dryσhips το 2007, έναντι 37 εκατ. δολαρίων.
Σε δέκα ανέρχονται πλέον τα -υπό παραγγελία στην Ηyundai- θηριώδη container της Hapag LLoyd. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, παρήγγειλε τέσσερα των 13.500 Teu, ενώ μετέτρεψε προηγούμενη παραγγελία άλλων έξι σε πλοία ίδιας χωρητικότητας. Τα πλοία θα αρχίσουν να της παραδίδονται από το 2012 και η παραλαβή τους θα ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2013, ενώ θα στοιχίσουν 1,45 δισ. δολάρια, δηλαδή περί τα 145 εκατ. δολάρια έκαστο.
Σε ελληνικά χέρια
Τέσσερις νέες μονάδες προστέθηκαν πρόσφατα στον ελληνόκτητο στόλο. Πρόκειται για τα:
– aframax δεξαμενόπλοιο ” Domus Aurea” (Dwt 107.197/03), το οποίο αγοράστηκε έναντι 32 εκατ. δολαρίων,
– το product carrier “CleliaMar” (Dwt 68.500/93), που πέρασε σε ελληνικά χέρια έναντι 14,5 εκατ. δολαρίων,
– το handysize φορτηγό πλοίο “Phoenix Island” (Dwt 28.665/96) που αγοράστηκε στα 16,5 εκατ. δολάρια,
– σύμφωνα με την Golden Destiny, σε Έλληνες πέρασε και το container “Fourth Ocean” (Teu 6.572 /10), χωρίς ωστόσο να αναφέρεται ούτε ο αγοραστής ούτε το τίμημα.