Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Golden Destiny, πολύ μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών για την παραγγελία νέων πλοίων, την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου.
Ειδικότερα, υπολογίζεται ότι πραγματοποιήθηκαν συμφωνίες ύψους άνω των 300 εκατ. δολαρίων. Αντίθετα, η παρουσία της «Ακτής Μιαούλη» στις αγορές πλοίων ήταν εξαιρετικά υποτονική.
Οι DryShips, Safe Management Overseas, Atlantis Management και Container Carrier είναι μερικές από τις εταιρείες που προχώρησαν σε αγορές.
Όσον αφορά τα πλοία ξηρού φορτίου, η Dryships συμφώνησε με ναυπηγεία της Κίνας, την κατασκευή δύο μονάδων 176.000 τόνων η κάθε μία στην τιμή των 54,2 εκατ. δολαρίων για κάθε πλοίο, με παράδοση στο δεύτερο εξάμηνο του 2012.
Επίσης, η Atlantis Management παρήγγειλε στην Κίνα, ένα bulk carrier των 37.200 τόνων με παράδοση το Μάιο του 2012 σε τιμή που δεν ανακοινώθηκε.
Η Safe Management παρήγγειλε ένα bulk carrier 82.000 τόνων στην Κίνα σε τιμή που δεν έγινε γνωστή και με παράδοση στα τέλη του 2012.
Η European Navigation συμφώνησε με τα STX της Κορέας για την κατασκευή δύο μονάδων χωρητικότητας 155.000 τόνων. Υπολογίζεται ότι η τιμή ναυπήγησης κινείται στην περιοχή των 100 εκατ. δολαρίων για κάθε πλοίο, ενώ η παράδοσή τους ορίστηκε για το πρώτο τρίμηνο του 2013. Η εταιρεία διατηρεί option για άλλα δύο πλοία προκειμένου να τεθούν υπό την Petrobras με μακροχρόνια ναύλωση.
Η Golden Destiny, καταγράφει την παραγγελία δύο μονάδων από τη νέα εταιρεία του ομίλου Μαρινάκη, την Container Carrier. Tα πλοία θα ναυπηγηθούν στη Hyundai και θα παραδοθούν στο τρίτο τρίμηνο του 2012. Η τιμή ναυπήγησης αναφέρεται στα 60 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο που θα έχει μεταφορική ικανότητα περίπου 5.000 teus. Μεταξύ των δύο πλευρών έχει συμφωνηθεί option για την κατασκευή άλλων τεσσάρων πλοίων.
Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ σε παραγγελίες πλοίων απο Έλληνες εφοπλιστές