Την απόφαση να εισέλθει στην αγορά δεξαμενόπλοιων πήρε η ελληνική εφοπλιστική εταιρεία Byzantine Maritime Corp., καθώς προχώρησε στην παραγγελία ενός LR2 τάνκερ που θα κατασκευάσει η Νοτιοκορεάτικη ναυπηγική Daehan Shipbuilding.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται από την πλατφόρμα VesselsValue, το χωρητικότητας 114.900 dwt ECO tanker έχει προγραμματιστεί να ενταχθεί στον στόλο της εταιρείας το 2017.
Το αντίτιμο που καλείται να καταβάλλει η Byzantine Maritime, κυμαίνεται στα 45 εκατομμύρια δολάρια, ενώ της έχει δοθεί μια option για ένα δεύτερο LR2 tanker από το ίδιο ναυπηγείο, το οποίο θα μπορεί να προστεθεί στο στόλο της εταιρείας το 2018.
Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαχειρίζεται ένα στόλο από 11 Supramax πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, καθένα από τα οποία διαθέτει χωρητικότητα περίπου 56.000 dwt.
Η συνολική αξία των -κατασκευασμένων μεταξύ 2008 και 2014- φορτηγών πλοίων της εταιρείας με βάση της ισχύουσες τιμές στην αγορά προσεγγίζει τα 145,2 εκατ. δολάρια, σύμφωνα πάντα με τη VesselsValue.