Σε «ταραγμένη» θάλασσα φαίνεται πως πλέει η κρουαζιέρα σύμφωνα με την επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων η Louis Hellenic Cruises, μοναδική υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια.
Στην επιστολή επισημαίνεται ότι κάποιοι στην κυβέρνηση δεν έχουν ενημερωθεί ότι ο Πειραιάς κάνει επενδύσεις για την κρουαζιέρα την ώρα που ο Γιώργος Ανωμερίτης προσπαθεί να προσελκύσει κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι.
Συνεχίζοντας επισημαίνονται τα παρακάτω:
– Ειδικότερα, στη Διυπουργική Eπιτροπή Στρατηγικών Eπενδύσεων συζητήθηκε η πρόταση για «κατασκευή σταθμού εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων στην Aττική. Yπάρχουν προτάσεις για το Φαληρικό όρμο και το Λαύριο. Tο έργο σχεδιάζεται να κατασκευαστεί με αξιοποίηση των διαδικασιών fast track και με ΣΔIT».
– Ας συνεννοηθούν πρώτα με τον Ανωμερίτη και μετά ας κάνουν όσα σχέδια θέλουν. Τσάμπα είναι άλλωστε.
– Στο μεταξύ, μία «τρύπα στο νερό» φαίνεται ότι έκανε η τροπολογία του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννη Διαμαντίδη όσο αφορά την ελληνική κρουαζιέρα.
– Και αυτό γιατί ενώ οι εξαγγελίες και οι δεσμεύσεις του Ελληνικού Δημοσίου αφορούσαν σε επιδότηση του 100% των ασφαλιστικών εισφορών για τα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια τώρα ήρθε να άρει τις επιδοτήσεις αυτές, κατά το μεγαλύτερο τμήμα τους, περιορίζοντάς τις στις ασφαλιστικές εισφορές των πλοιοκτητών προς το ΝΑΤ.
– Άρα το υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιο δεν θα είναι ανταγωνιστικό σε σύγκριση με τα υπό κοινοτική σημαία ή τρίτης χώρας πλοίο αφού θα είναι ακριβότερο.