Η Ελληνική ναυτιλιακή Diana Containerships του Σ. Παληού, κατάφερε να κλείσει συμφωνία χρονοναύλωσης για ένα παροπλισμένο το τελευταίο διάστημα Post-Panamax πλοίο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Από εννιά έως δώδεκα μήνες
Η συμφωνία κλείστηκε μέσα από μια ξεχωριστή θυγατρική της, και αφορά τη ναύλωση του 5,576 TEU και κατασκευής 2004 m/v Great στην Orient Overseas Container Line Ltd (OOCL) από το Χονγκ Κονγκ.
Η περίοδος χρονοναύλωσης θα διαρκεί από εννέα μήνες μέχρι το πολύ 12 μήνες, ενώ αναμένεται να αρχίσει στις 8 Απριλίου 2017
Υποχώρηση των ναύλων
Οι ημερήσιοι ναύλοι που ανακοίνωσε ότι συμφώνησε η ναυτιλιακή θα κυμαίνονται στα 7.300 δολάρια ανά ημέρα, μείον μιας προμήθειας της τάξης του 3,75% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ναύλα της νέας συμφωνία υπολείπονται κατά 7.450 δολάρια σε σύγκριση με το προηγούμενο ναυλοσύμφωνο με τη γαλλική εταιρεία CMA CGM, όταν κι είχαν διαμορφωθεί στο ποσό των 14.750 δολ. ημερησίως, μια υποχώρηση ενδεικτική της κρίσης που μαστίζει την αγορά εμπορευματοκιβωτίων.
Από το Σεπτέμβριο του 2016
Το Great είχε παροπλιστεί στη Μαλαισία από το Σεπτέμβριο του 2016, με το που έληξε η προηγούμενη ναύλωση του.
Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα πάντα με την Diana, η συμφωνία αναμένεται να της αποφέρει περίπου 1,97 εκατ. δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη διάρκεια της χρονοναύλωσης.