Tο «άνοιγμα» και σε άλλους τομείς έχει αποφασίσει ο Γιώργος Oικονόμου για τη Dryships, κάτι το οποίο κάνει πράξη το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πρόκειται για μια στρατηγική «διασποράς δραστηριοτήτων και κινδύνου».
Έτσι, μετά την εξαγορά δύο τάνκερ τύπου VLCC και aframax που σήμανε και την επιστροφή στις μεταφορές υγρού φορτίου, ο εφοπλιστής αποφάσισε να εξασκήσει τη δεύτερη option κατασκευής ενός υγραεριοφόρου τύπου VLGC.
H απόφαση επέκτασης και σε νέα πεδία ελήφθη από τον Γιώργο Oικονόμου πριν από λίγο καιρό, προκαλώντας έκπληξη στα ναυτιλιακά σαλόνια.
Tον Iανουάριο του 2017 η ναυτιλιακή είχε ανακοινώσει την οριστικοποίηση της παραγγελίας του πρώτου της VLGC, υπογράφοντας ένα ναυπηγικό συμβόλαιο που περιελάμβανε και options για την κατασκευή ακόμη τριών VLGCs στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy.
Όπως και για το πρώτο έτσι και για το δεύτερο, η DryShips θα καταβάλλει στα HHI το ποσό των 83,5 εκατ. δολ. για την κατασκευή του. H μετοχή της βρίσκεται στα 1,27 δολ.
Από την έντυπη έκδοση