Εμφανή είναι πλέον τα σημάδια πτώσης στις αγοραπωλησίες πλοίων το επτάμηνο που μας πέρασε. Από την άλλη εμφανής είναι και χαλάρωση των τιμών των Panamax.
Αναλυτικότερα:
Άγνωστοι αγόρασαν το ‘F.D CRIS DE ANGELIS’ 74,408 DWT (2007 Hudong) προς $ 31 εκατ. Αδελφό πλοίο του 2005 είχε πουληθεί προ εβδομάδος $31,4 εκατ. με 2 χρόνια TC προς $18,000/ημέρα. Εμφανέστερη είναι η χαλάρωση στην πώληση του ‘CORONA’ 73,593 DWT (2007 Jiangnan) στην Diana Shipping προς $29,99 εκ.
Έλληνες αγόρασαν το ‘DARYA BRAHMA’ 56,056 DWT (2006 Mitsui) προς $ 29,75 εκατ. , τιμή ανθεκτική ακόμα και εάν η πώληση έγινε με SS/DD due. Προ τριμήνου, το συνομήλικο αδελφό πλοίο ‘DARYA VISHNU’ είχε πουληθεί προς $ 29,5 εκατ. αφού προηγουμένως ακυρώθηκε η πώληση προς $ 32,7 εκατ.
Στον τομέα των Handies, παρά την μικρή χαλάρωση που επισημάνθηκε στην περασμένη ανασκόπηση, η τιμή των $23,5 εκ. που μεταπωλήθηκε καθένα από 2Χ32,000 DWT (2011/2012 Taizhou) συγκρίνεται μάλλον θετικά με την προ μηνός πώληση του ‘SHINYO VOYAGER’ 33,500 DWT (2011 Zhejiang) προς $ 23 εκατ.
Αρκετά σκληρή ήταν η τιμή των $66 εκ. που φημολογείται ότι μεταπωλήθηκε σε Έλληνες ένα Suezmax 158,000 DWT (1Q 2012 Sungdong) . Προ τριμήνου, το Κορεατικής ναυπήγησης ‘AFRODITI’ 167,000 DWT (2/2011 Hyundai) είχε πουληθεί προς $ 67 εκατ. Στην ίδια κατηγορία, το ‘OLINDA’ 149,258 DWT (1996 Fincantieri) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $ 15 εκατ. Τον περασμένο Ιανουάριο είχε ανακοινωθεί από brokers ότι είχε πουληθεί προς $19 εκατ. αλλά προφανώς ακυρώθηκε.
Στον τομέα των Products, το IMO III ‘MARE DI RAVENNA’ 51,371 DWT (2006 Shina) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $ 30,5 εκατ. , τιμή ανάλογη με την προ 15 ημερών πώληση των Products ‘BLUE DIAMOND’ και ‘BLUE CORAL’ 51,309 DWT (2008 STX) προς $ 33 εκατ. το καθένα. Τέλος, το double bottom IMO II/III ‘OCEAN SKY’ 6,744 DWT (1984 Kochi) πουλήθηκε στα Εμιράτα προς $4 εκατ.