Τέσσερις διακρίσεις αποκόμισαν οι Μινωικές Γραμμές στα φετινά TOURISM AWARDS 2017 που απονεμήθηκαν στις 21 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο ATHENAEUM INTERCONTINENTAL, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα η εταιρεία έλαβε τις εξής διακρίσεις:
ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων / Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης”
Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Αντώνης Μανιαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών.
ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Ηλεκτρονική παρουσία & επικοινωνία” για το ΝΕΟ Minoan Lines Online Σύστημα Κρατήσεων
To Minoan Lines OnLine Booking είναι ένα OnLine σύστημα κρατήσεων στον τομέα της ναυτιλίας, το οποίο επιτρέπει στο χρήστη να κλείσει εισιτήρια για τον προορισμό της επιλογής του εύκολα και γρήγορα, ακολουθώντας τη λογική ενός e-commerce site (επιλογή φίλτρων, καλάθι αγορών κλπ.), αλλά και των συστημάτων OnLine κρατήσεων κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών.
Το βραβείο παρέλαβαν, η κα Κατερίνα Αποστολίδη, Επικεφαλής Επικοινωνίας και ο κ. Γιάννης Ανδρουλάκης, Υποδιευθυντής Web Sales Επιβατών των Μινωικών Γραμμών
ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Ελληνική κουζίνα/Ανάδειξη τοπικής κουζίνας” για την Προώθηση Κρητικών Παραδοσιακών Βιολογικών Προϊόντων και Ελληνικών γεύσεων στα πλοία των Μινωικών Γραμμών
Το βραβείο παρέλαβε η κα Φωτεινή Μιχαηλίδη, Υπεύθυνη Ξενοδοχειακής Εκμετάλλευσης των Μινωικών Γραμμών.
ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Customer services” για το Minoan Lines Bonus Club & το Customer Service της εταιρείας
Το MΙΝΟΑΝ LINES BONUS CLUB είναι το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΠΙΣΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, που απολαμβάνουν καθημερινά όσοι ταξιδεύουν με τα πλοία των Μινωικών Γραμμών
Παράλληλα ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό και άρτια υλικοτεχνική υποδομή επανδρώνουν το Customer Service των Μινωικών Γραμμών το οποίο έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί τις ανάγκες και τα αιτήματα του επιβατικού κοινού πανευρωπαϊκά.
Το βραβείο παρέλαβε η κα Λίζα Μαστοράκη, στέλεχος της Υπηρεσίας Minoan Lines Bonus Club & Customer Service, αναφέρεται στην ανακοίνωση.