Μόλις τρεις από τις 13 βασικές ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) κατάφεραν και έκλεισαν το 2016 με λειτουργικά κέρδη, εξαιτίας του αρνητικού οικονομικού κλίματος.
Ακόμα και στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, παρά την αύξηση των ναύλων, τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους κατά μέσο όρο παρέμειναν αρνητικά.
Όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, σύμφωνα με την ανάλυση της Alphaliner, 10 εταιρείες έκλεισαν τη χρονιά με ζημιά.
Η νοτιοκορεάτικη Hyundai Merchant Marine, η οποία πέρυσι κατάφερε να αποφύγει τη χρεοκοπία, είχε το πλέον αρνητικό περιθώριο κέρδους -18% και ζημιές ύψους 595 εκατ. δολαρίων.