Υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να ανακάμψει η αγορά των δεξαμενοπλοίων, όπως «βλέπουν» διάφορα στελέχη της ναυτιλίας.
Σύμφωνα με στελέχη της TEN του Nίκου Tσάκου, της οποίας η μετοχή διαπραγματεύεται στα 4 δολ., το συνολικό βιβλίο παραγγελιών του κλάδου δεν θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό και μετά το 2019 υπάρχουν λίγες προγραμματισμένες παραδόσεις.
Tαυτόχρονα, ένα μεγάλο μέρος του υφιστάμενου στόλου πλησιάζει στο τέλος της ωφέλιμης ζωής του, η οποία σε συνδυασμό και με τις απαιτήσεις σε επενδύσεις που θέτουν οι νέοι κανονισμοί για τη διαχείριση του θαλασσίου έρματος και τη χρήση καυσίμων χαμηλού θείου, μπορεί να αυξήσει σημαντικά τη ροή πλοίων προς τα διαλυτήρια.
Aξίζει να επισημανθεί, ότι από τα 735 VLCC που είναι εν λειτουργία τα 158 είναι ηλικίας άνω των 15 ετών και αναμένεται να αντιμετωπίσουν αυξανόμενη πίεση από τη νεότερη και αποδοτικότερη χωρητικότητα.
Από την έντυπη έκδοση