Σχέδιο απόσυρσης πενήντα κουφαριών πλοίων που βρίσκονται στη θαλάσσια περιοχή του Πειραιά, τόσο στο κεντρικό και εμπορικό λιμάνι όσο και στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη (Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα, Σαλαμίνα) αποφάσισε ο ΟΛΠ.
Πιο συγκεκριμένα με απόφαση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς έγινε, μετά από μειοδοτικό διαγωνισμό, ανάθεση εκτίμησης για τα συγκεκριμένα πλοία και ναυπηγήματα, ώστε να βρεθούν ενδιαφερόμενοι αγοραστές.
Στόχος να αποσυρθούν είτε από τις προβλήτες, είτε από τις θαλάσσιες περιοχές, όπου παραμένουν επί χρόνια δεμένα, προκαλώντας προβλήματα περιβαλλοντικής ρύπανσης, αλλά και διαρκή κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα.
Το έργο της εκτίμησης, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, ανέλαβε η εταιρία GENOA TECHNICAL BUREAU.
Τα πλοία, εφόσον βρεθούν αγοραστές, καταλήγουν συνήθως στα διαλυτήρια που υπάρχουν σε διάφορες χώρες για σκράπ. Όσα είναι ακόμη λειτουργικά μπορεί να αγοραστούν για να κάνουν ακτοπλοϊκά δρομολόγια σε χώρες του εξωτερικού, όπου οι κανονισμοί ασφαλείας για τα πλοία είναι πιο «χαλαροί» σε σχέση με την Ελλάδα.
Είχε προηγηθεί η κατακύρωση ανάλογου διαγωνισμού για τα 7 ανενεργά πλοία της G.A. Ferries, ενώ ένας ακόμα διαγωνισμός προκηρύχθηκε για άλλα 3 μεγάλα επιβατηγά πλοία. Και τα 10 βρίσκονται δεμένα στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά.