Έναν απρόσμενο «σύμμαχο» βρήκε στο πρόσωπο του Γάλλου προέδρου, Emmanuel Macron, ο επικεφαλής των εισηγμένων στην αμερικανική χρηματαγορά Dynacom και Dynagas LNG, Γιώργος Προκοπίου. Ο Έλληνας εφοπλιστής ήταν από τους πρώτους που είχε υποστηρίξει -και συνεχίζει να το κάνει- την εφαρμογή του slow steaming, δηλαδή τη μείωση της ταχύτητας των πλοίων, αντί της εγκατάστασης scrubbers, μιας και, όπως έχει εξηγήσει, από την πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου, η εκπομπή αερίων από τα πλοία θα μειωνόταν κατά 60%.
Ο Γάλλος πρόεδρος δήλωσε πρόσφατα ότι συνεχίζει να υποστηρίζει την ιδέα αυτή, την οποία άλλωστε η Γαλλία έχει προτείνει στον ΙΜΟ από τον περασμένο Απρίλιο. Όλα παραμένουν ανοιχτά, μιας και, καθώς φαίνεται, λίγες ναυτιλιακές θα προλάβουν να εφοδιάσουν τα πλοία τους με scrubbers πριν την προθεσμία του ΙΜΟ, το 2020.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ