H ομιλία του Έλληνα εφοπλιστή, επικεφαλής των εισηγμένων στην αγορά της Νέας Υόρκης GasLog και GasLog Partners ναυτιλιακών, Πήτερ Λιβανού, στο Λονδίνο, έκρυβε «βόμβες» για τους επενδυτές. Ο πανίσχυρος εφοπλιστής, μπορεί να επέμεινε στο ότι η αγορά του ΥΦΑ και της ζήτησης LNG carriers με μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα παραμένουν θετικές, όμως τόνισε ότι υπάρχει επενδυτικός κίνδυνος στα σύγχρονα LNG Carriers, που χτίζονται τώρα, καθώς δεν είναι συμβατά με τους στόχους που έχει θέσει ο ΙΜΟ για μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων κατά 50% τουλάχιστον μέχρι το 2050:
«Τα εν λόγω πλοία, κοστίζουν περίπου 200 εκατ. δολάρια το ένα και επειδή ακριβώς δεν πληρούν τους στόχους του ΙΜΟ για το 2050, αυξάνεται ραγδαία ο επενδυτικός κίνδυνος όσον αφορά στις νέες παραγγελίες. Για να μπορέσουν τα LNG να πιάσουν τους στόχους του 2050, θα χρειαστεί να γίνουν μεγάλες αλλαγές στις τεχνολογίες πρόωσής τους». Η Gaslog αναμένει την παράδοση 7 LNG Carriers από κορεατικά ναυπηγεία ως το 2021.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ