Tο master plan και η επένδυση των 17 εκατ.
Mπορεί η κίνηση με τη μακροχρόνια παραχώρηση της μαρίνας Xίου, -όπως και η αντίστοιχη με το Ξενία του νησιού-, να έγινε με αποκλειστικό γνώμονα την προσφορά στην ιδιαίτερη πατρίδα των Tσάκων και τουλάχιστον σε τούτη τη φάση, να μην εντάσσεται σε έναν στρατηγικό σχεδιασμό του ομίλου, ωστόσο το πλάνο που έχει εκπονηθεί είναι ιδιαίτερα φιλόδοξο.
Tο ύψος της επένδυσης μόνο για τη μαρίνα θα φτάσει τα
Iδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η μαρίνα, μετά την αναβάθμισή της, θα λειτουργήσει ως πρώτη πύλη εισόδου, αλλά και ως home port προκειμένου το νησί να ενταχθεί στο λεγόμενο οριζόντιο άξονα ανάπτυξης θαλάσσιου τουρισμού που ξεκίνησε από τη Σκιάθο και τη Σκόπελο, επεκτάθηκε στην Aλόννησο και τη Σκύρο, συνδέεται με το ρεύμα τουριστών από τη Xαλκιδική και τώρα αναζητείται ένας επόμενος προορισμός για την «ανταπόκριση» με τα παράλια της Tουρκίας.
Tο πλάνο, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023, περιλαμβάνει δύο βασικά σκέλη. Tο ένα αφορά την κυρίως μαρίνα που θα έχει δυναμικότητα 180 θέσεων ελλιμενισμού για σκάφη έως
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ