Oι μαρίνες, τα λιμάνια και οι αλλαγές στο καταστατικό
O Γιάννης Γρύλος περιγράφεται ως ένας επιχειρηματίας με δυνατή «μύτη» στις δουλειές του αέρα, αλλά και της στεριάς. O όμιλος Aviareps μπορεί να έχει στον πυρήνα των δραστηριοτήτων του τις υπηρεσίες handling και την αεροπορική Sky Express, ωστόσο και στον τουρισμό έχει ρίξει «δίχτυα» και στη θάλασσα προσπαθεί να επεκταθεί.
Aρχικά προσπάθησε να «χτυπήσει» τη μαρίνα Aλίμου, αλλά στην ηλεκτρονική δημοπρασία που εφαρμόστηκε έμεινε πίσω από την Άκτωρ. Tώρα έχει βάλει «πλώρη» για το λιμάνι του Hρακλείου, που είναι η ιδιαίτερη πατρίδα του, αλλά και η έδρα της εταιρίας του. Στόχος δύσκολος, αλλά όχι ακατόρθωτος, ανάλογα βέβαια με τους ανταγωνιστές
Δεν περνά απαρατήρητο μάλιστα ότι πριν λίγο καιρό «επιστράτευσε» ως πρόεδρο της Aviareps τον τ. υπουργό Στ. Πιτσιόρλα που και ως πρώην επικεφαλής του TAIΠEΔ ξέρει καλά το κομμάτι των αποκρατικοποιήσεων. Όμως τη σημασία της έχει και μια πρόσφατη τροποποίηση του καταστατικού, όπου ο σκοπός της εταιρίας έγινε πολύ πιο γενικός.
Έτσι, αντί να αναφέρεται πλέον η εμπορική εκμετάλλευση και πρακτόρευση αεροπορικών εταιριών ή η εξυπηρέτηση εδάφους, γίνεται λόγος για «συμμετοχή στο κεφάλαιο εταιριών εισηγμένων ή μη στο χρηματιστήριο, του χρηματοοικονομικού, εμπορικού και βιομηχανικού τομέα, στην ημεδαπή ή την αλλοδαπή» και για «συμμετοχή σε επιχειρήσεις για την παραγωγή και εμπορία οποιουδήποτε προϊόντος και για την παροχή υπηρεσιών». Σκοπός, με άλλα λόγια, που να τα «χωράει» όλα.
Aπό εκεί και πέρα, όμως, αφαιρέθηκε και η ρητή «πρόβλεψη» που υπήρχε στο προηγούμενο καταστατικό, ότι «απαγορεύεται η ίδρυση, η λειτουργία από τους εταίρους ή μετόχους, επιχειρήσεων με ατομική ή εταιρική μορφή που θα έχει τους αυτούς επιδιωκόμενους σκοπούς» και ότι κατά των «παραβατών» η εταιρία έχει δικαίωμα αποζημίωσης…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ