Πυρετωδώς ετοιμάζεται για τις εξελίξεις της επόμενης μέρας, όπως και να εξελιχθεί η κατάσταση στην παγκόσμια οικονομία και με την πανδημία του κορωνοϊού, η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωνσταντίνου Κωνσταντακόπουλου.
Λίγο μετά από την πώληση του, κατασκευής 1997, χωρητικότητας 7,403 teu containership της Kokura, στην τιμή των 330 δολαρίων ανά ldt για σκραπ, άλλο ένα παλαιότερης κατασκευής πλοίο της οδεύει προς τα διαλυτήρια. Ο λόγος για το κατασκευής 1996, χωρητικότητας 7.403 teu post-pa-namax Kure, το οποίο πωλήθηκε στην τιμή των 318 εκατ. δολαρίων ανά ldt, δηλαδή περίπου 10,5 εκατ. δολ. ανοίγοντας «χώρο» για την έλευση νέας τεχνολογίας πλοίων στο στόλο της Costamare, αλλά και ευνοώντας βραχυπρόθεσμα τα λειτουργικά έσοδα και τα ταμειακά διαθέσιμά της.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ