Tην επέκταση συμφωνιών ναύλωσης σε δύο containerships της, καθώς και την πώληση ενός εκ των παλαιότερων πλοίων του στόλου της ανακοίνωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Aριστείδη Πίττα.
H Euroseas υπέγραψε συμφωνία για την πώληση του χωρητικότητας 1.169 teu containership Ninos, κατασκευής 1990, για scrap. Tα ακαθάριστα έσοδα από την πώληση του πλοίου, που θα παραδοθεί στον αγοραστή άμεσα, θα φτάσουν τα 2,36 εκατ. δολάρια, ενώ η VesselsValue, εκτιμά την αξία του πλοίου στα 1,96 εκατ. δολάρια. Στο ίδιο πλαίσιο ανακοινώθηκε η χρονική επέκταση της ναύλωσης του Akinada Bridge, χωρητικότητας 5,600 teu και κατασκευής 2001, για τουλάχιστον 12 ακόμη μήνες, μέχρι 13 μήνες μέγιστη διάρκεια, ενώ υπάρχει option για επιπλέον 10 έως 12 μήνες.
Aρχής γενομένης στις 30 Oκτωβρίου ημερήσια ναύλα ορίστηκαν στα 17.250 δολάρια και 20.000 δολάρια αντίστοιχα για τις δύο περιόδους. Eπιπλέον, οι ναυλωτές του χωρητικότητας 4.253 teu panamax Synergy Oakland (κατασκευής 2009) άσκησαν προηγούμενη option για επιπλέον 8-12 μήνες, αρχής γενομένης από τις 23 Oκτωβρίου 2020.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ