Η στασιμότητα χαρακτήριζε την εβδομάδα που πέρασε τον τομέα των αγοροπωλησιών πλοίων όλων των τύπων.
Από στοιχεία προκύπτουν οι παρακάτω κινήσεις στον τομέα του ξηρού φορτίου:
To ‘FRONT STRIVER’ 169.146 DWT (1992 – Daewoo), το οποίο είναι τύπου OBO αλλά μετάφερε ξηρό φορτίο πουλήθηκε στα $ 12.5 εκατ.,
Στα Capes, το ‘ROYAL OASIS’ 161.192 DWT (1995 – HHI) έκλεισε στα $ 16.5 εκατ., στα ίδια επίπεδα με την πώληση του ‘NEW BRISK’ 168.421 DWT (1995 – Mitsui) στα $ 17,5 εκατ. προ 3 μηνών περίπου.
Το Handymax ‘PARNASSOS’ 40.907 DWT (1984 – Mitsui) έκλεισε πάνω από 5 εκατ., ίδια τιμή με την πριν 2 μηνών πώληση του ‘POSEIDON V’ 41.373 DWT (1984 – Nipponkai) που πουλήθηκε στα $ 5,5 εκατ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Aframax, το ‘SINGAPORE RIVER’ 107,000 DWT (2002 – Imabari) έκλεισε στα $ 21 εκατ., και το ‘RAINBOW RIVER’ 107.000 DWT (1999 – Koyo) πουλήθηκε στα $ 20 εκατ. Και τα 2 πουλήθηκαν σε τιμές που επικρατούν στη αγορά τους τελευταίους 5 μήνες αφού το ‘GLORY CRYSTAL’ 106.129 DWT (2000 – Namura) πουλήθηκε τον Μάιο στα $ 22,5 εκατ.
✏ Στα MR’s είχαμε την en bloc πώληση των ‘Sanko Libra’ και ‘Sanko Lynx’ 47,378 DWT (2010 – Onomichi) στα $ 31 εκατ. έκαστο.