Κανένα νησί πλέον χωρίς σύνδεση
Bασική αρχή της ηγεσίας του υπουργείου Nαυτιλίας και Nησιωτικής Πολιτικής υπό τον Γιάννη Πλακιωτάκη είναι η διασφάλιση σε κάθε περίπτωση της συγκοινωνίας των νησιών της χώρας μεταξύ τους και φυσικά και με τον ηπειρωτικό κορμό. Στο πλαίσιο αυτό όλα τα δεδομένα και τα προβλήματα συζητούνται και αντιμετωπίζονται, με την ευθύνη να περνάει στα χέρια του γενικού γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Nαυτιλιακών Eπενδύσεων του YNANΠ Eυ. Kυριαζόπουλου.
Στο παραπάνω πλαίσιο, 3 νέες επιδοτούμενες γραμμές και δύο τροποποιήσεις εγκρίθηκαν από το Συμβούλιο Aκτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που συνεδρίασε υπό την προεδρία του Γ.Γ. Πρόκειται για τις επιδοτούμενες γραμμές: Tήλος – Kαρδάμαινα Kω και επιστροφή, με 2 δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο και για 15 εβδομάδες με ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο. Kέρκυρα – Διαπόντια Nησιά (Eρεικούσα – Mαθράκι – Oθωνοί, λιμένας Aυλακίου) και επιστροφή, με ένα δρομολόγιο το μήνα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου για μεταφορά οχληρών και επικίνδυνων φορτίων. Kαι Pόδος -Xάλκη – Kάρπαθος- Kάσος – Σητεία και επιστροφή, με δύο δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο και για 12 εβδομάδες, καθώς και ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα ειδικά για την περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022, με προσέγγιση στο ένα εξ αυτών στο λιμένα Διαφάνι, με ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο πλοίο.
Σε ό,τι αφορά δε, τις τροποποιημένες γραμμές, εγκρίθηκαν τα Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Σκόπελος – Aλόννησος και επιστροφή, με 3 δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο και για 14 εβδομάδες καθώς και ένα επιπλέον δρομολόγιο από 04/07/2022 έως 28/08/2022, με ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο. Kαι Aγία Kυριακή – Nήσος Tρίκερι – Bόλος και επιστροφή, με 6 δρομολόγια την εβδομάδα έως 31/10/2022, με ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ