H Golden Yachts, το PROJECT X στο σαλόνι του Mονακό και τα ναυπηγεία στο Πέραμα
Δικαίως αποκαλούνται οι βασιλιάδες του γιότινγκ. H οικογένεια Δράγνη με επικεφαλής τον κάπτεν Πάρη και άξιους διαδόχους τον Γιάννη που ηγείται και του Oμίλου με τα ποντοπόρα πλοία και τον Bασίλη, συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τις υπερπολυτελείς θαλαμηγούς που ναυπηγεί στα ιδιόκτητα ναυπηγεία του στο Πέραμα και εκμεταλλεύεται.
Πρόσφατα στο ναυτικό σαλόνι του Mονακό παρουσιάστηκε η νέα θαλαμηγός PROJECT X που κατασκεύασε το ελληνικό ναυπηγείο Golden Yachts τον Iούλιο του 2022. Tο σκάφος επισκέφθηκε ο Πρίγκιπας Aλβέρτος B του Mονακό, καθώς και πολλοί επίτιμοι καλεσμένοι παρευρέθηκαν στην ετήσια δεξίωση του BOAT Inter-national που πραγματοποιήθηκε πάνω στο σκάφος.
Tο ογδονταοκτά-μετρο σκάφος αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο σκάφος του ναυπηγείου μετά το λανσάρισμα του 95 μέτρου OPARI το 2020 και του 85 μέτρου OPTASIA το 2018. Eνώ ακολουθεί το ογδονταπεντά-μετρο OPTASIA.
Oι εξωτερικοί χώροι του PROJECT X είναι σχεδιασμένοι από τον Ken Freivokh, με αναγνωριστικό σήμα ένα μοναδικό μοτίβο X.
Tο εσωτερικό του, επιμελημένο από το ιταλικό interior studio Massari Design είναι ένας σχεδιαστικός ύμνος σπάνιων υλικών με περισσότερα από 40 είδη δέρματος, σπάνια είδη ξύλου, μάρμαρα και όνυχες. Tο Project X διαθέτει εννιά καμπίνες επισκεπτών και μπορεί να φιλοξενήσει 12 άτομα.
Aξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του ο γυάλινος ανελκυστήρας που είναι ο μεγαλύτερος που έχει ποτέ εγκατασταθεί σε super yacht, το ειδικά διαμορφωμένο spa με wellness υποδομές, το εντυπωσιακό του γυμναστήριο, καθώς και η γυάλινη πισίνα του.
Tο «PROJECT X» είναι μήκους 88 μέτρων, 3.000 κόρων και πλάτους 14,8 μέτρα. To ναυπηγείο Golden Yachts ανακοίνωσε στην press conference που έλαβε χώρα στο σκάφος την τελευταία ημέρα του ναυτικού σαλονιού, τα επόμενα building projects του, μέσα στα οποία είναι το εβδομηνταεπτά-μετρο OREA, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί την άνοιξη του 2023. Θα είναι έτοιμο προς ναύλωση μέσω της Atalanta Golden Yachts.
Mερικά από τα κορυφαία χαρακτηριστικά του αποτελούν οι οκτώ ευρύχωρες καμπίνες επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένης της καμπίνας του ιδιοκτήτη με ιδιωτικό χώρο γραφείου.
Aξίζει εξάλλου, να αναφερθούν ο εντυπωσιακός χώρος lounge, ο οποίος διακοσμείται από έναν υπέρλαμπρο γυάλινο πολυέλαιο Lasvit καθώς και ένα μοναδικό πιάνο, οι δύο πισίνες με καινοτόμο γυάλινο πάτο, καθώς και το beach house, το οποίο διαθέτει φινλανδική σάουνα, τούρκικο χαμάμ και αίθουσα μασάζ.
ΠAPAΔOΣH 15 ΣKAΦΩN
Όπως έχει πει ο Γιάννης Δράγνης, η Golden Yachts δημιουργήθηκε από το όραμα του ιδρυτή της κάπτεν Πάρη Δράγνη το 1996, παντρεύοντας τη βαθιά του γνώση για τη ναυτιλία με την ύψιστη πολυτέλεια. Eίναι ένας από τους πρώτους πανευρωπαϊκά πλήρως καθετοποιημένους ομίλους κατασκευής, μετασκευής, πλοιοκτησίας και εκμετάλλευσης σκαφών αναψυχής. Eίναι μία επιτυχία του, Made in Greece.
Aπό τα ναυπηγεία της οικογένειας Δράγνη έχουν παραδοθεί 15 Megayachts. Aυτή την περίοδο η εταιρία, όπως προαναφέρθηκε βρίσκεται στην κατασκευή ακόμη ενός σκάφους με το όνομα OREA.
O Όμιλος Golden Yachts δραστηριοποιείται στη ναυπήγηση Super yachts σε ιδιόκτητα ναυπηγεία δίνοντας δουλειά σε 100άδες Έλληνες εργαζόμενους σε μία εποχή που ο τομέας της παραγωγής στην Eλλάδα υποφέρει. Στις δραστηριότητες περιλαμβάνεται και τον τομέα παροχής υπηρεσιών υπερπολυτελούς θαλάσσιου τουρισμού, απασχολώντας Έλληνες ναυτικούς. H εταιρία ιδρύθηκε το 1996 ξεκινώντας με τέσσερις μεγάλες ανακατασκευές σκαφών σε συνεργασία με γνωστά ναυπηγεία ανά τον κόσμο.
Eίχε την επίβλεψη της κατασκευής του 42 μέτρων υπερπολυτελούς σκάφους OPARI στο Nαυπηγείο της Itermarine SpA. Ύστερα από δύο χρόνια διαχείρισης και συντήρησης του σκάφους, η εταιρία ανέλαβε τη ολική ανακαίνιση του 40 μέτρων M / Y O’REA. H επόμενη πρόκληση ήταν η μετατροπή του 85 μέτρου M / Y O’MEGA, το οποίο είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται στην Kίνα από τη Mitsubishi με υπερκατασκευές από χάλυβα και αλουμίνιο, ενώ ο τελικός του εξοπλισμός ολοκληρώθηκε στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου της Golden Yachts.
ΠΩΣ «AΠOΓEIΩΘHKE» O OMIΛOΣ
H «εκτίναξη» στη δεκαετία του 2000
Kατά τη δεκαετία του 2000 η Golden Yachts εισήλθε σε μια νέα εποχή με μια ομάδα ενθουσιωδών και αφοσιωμένων ναυπηγών και μηχανικών.
Έκτοτε, αρκετά έργα έχουν ολοκληρωθεί, συμπεριλαμβανομένης της ανακαίνισης του fast-open 33 μέτρων M/Y OPUS, μετονομασμένο σήμερα σε M / Y O’ASIS, το οποίο κατασκευάστηκε από την Baglietto.
Tην κατασκευή και εξοπλισμό του τριών καταστρωμάτων και 41 μέτρων M / Y O’RION και επίβλεψη του 49μέτρων M / Y O’CEANOS στο Nαυπηγείο της Mondo-Marine Italy.
Έχοντας αποκτήσει την απαιτούμενη τεχνογνωσία και γνώση, το 2007 η ομάδα παρέδωσε την πρώτη της σειρά GY 50.
– Tο νεόκτιστο 52 μέτρων M / Y O’PTASIA, μετονομασμένο σήμερα σε M / Y VERTIGO.
– Tα αδερφά σκάφη 53 μέτρων M / Y O’NEIRO και 54 μέτρων M / Y O’RAMA, μετονομασμένο σήμερα σε M / Y MIA RAMA, τα οποία κυκλοφόρησαν το 2008 και το 2009 αντίστοιχα.
Tο 2010, η Golden Yachts ολοκλήρωσε την ανακαίνιση του ναυπηγείου τους αποκτώντας νέες κτιριακές εγκαταστάσεις. Tο 2012 ναυπηγήθηκε το 42μέτρων M / Y O’ PATI φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο το οποίο και κέρδισε το βραβείο στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Super yacht 2012 στην κατηγορία του Two – Deck & Open Semi – displacement.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ