Άνθηση φαίνεται πως έχει η μεταφορά υγροποιημένο φυσικού αερίου με μια ακόμη ναυτιλιακή να κάνει δυναμική είσοδο. Η Almi Tankers θα γίνει ένας ακόμη ελληνικός ναυτιλιακός όμιλος που αναμένεται να εισέλθει στην αγορά.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Lloydslist, η Αlmi Tankers συμφώνησε με την Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering να μετατρέψει ένα από τα δυο υπό ναυπήγηση δεξαμενόπλοια VLCC, που έχει, σε LNG Carriers.
Επισημαίνεται ότι η Almi Tankers έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα κατασκευής νέων πλοίων, ύψους περίπου 850 εκατ. ευρώ.
Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία του ομίλου Κώστα Φωστηρόπουλου, παρέλαβε πρόσφατα από τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering το πρώτο από τα δέκα δεξαμενόπλοια τύπου suezmax, που έχει βάλει σε παραγγελία από το Δεκέμβριο του 2009.
Πρόκειται για το πλοίο «Almi Horizon» μεταφορικής ικανότητας 158.000 dwt. Επίσης υπό ναυπήγηση είχε και δύο δεξαμενόπλοια VLCC εκ των οποίων το ένα θα το μετατρέψει σε LNG Carrier.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και άλλες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες μετέτρεψαν πρόσφατα συμβάσεις ναυπήγησης VLCC σε LNG Carriers λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος που παρουσιάζει ο τομέας μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αέριου, αλλά και της πτώσης των αξιών των πλοίων τύπου VLCC.