Τη χειρότερη επίδοση τους από το 2001, είχαν τα Vlcc τον Δεκέμβριο καθώς το μέσο ημερήσιο έσοδο για την γραμμή Μέση-Ανατολή Ασία, διαμορφώθηκε στα 18.417. πολύ χαμηλότερα από τα 42.517 δολ που ήταν ο μέσος ημερήσιος ναύλος του Νοεμβρίου., ενώ σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Frontline, για να καλυφθούν και τα χρηματοοικονομικά έξοδα χρειάζεται ναύλος τουλάχιστον 31.300 δολ.
Οι προοπτικές δεν είναι καλές ούτε για το 2011 αφού σύμφωνα με τους Clarksons ο στόλος των δεξαμενοπλοίων θα αυξηθεί κατά 6,9% στα 344,2 εκ. dwt την ώρα που η ζήτηση για πετρέλαιο προβλέπεται να αυξηθεί μόλις 1,6% στα 88,8 εκ. βαρέλια ημερησίως.
Το 2011 θα πέσουν στην αγορά 60 Vlcc που είναι πολύ αμφίβολο αν θα απορροφηθού,ν το 2012 ακόμη 23. Αξίζει να σημειωθεί πως ο κλάδος δεν περιμένει πολλά από τις αποσύρσεις γιατί είναι μόνο 49 τα μονοπύθμενα που έχουν απομείνει.