Σε καλά επίπεδα κινήθηκε την τελευταία εβδομάδα του μήνα ο τομέας των διαλύσεων αν λάβουμε υπόψη ότι η Κίνα δεν συμμετείχε στις διαδικασίες λόγω εορταστικής περιόδου για το νέο τους έτος.
Από την πλευρά του το Μπαγκλαντές ενώ βρίσκεται σε κανονική λειτουργία, συνεχίζει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα με την πρόσθετη επιβάρυνση φόρου του 5%, την αστάθεια του νομίσματος και την έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες.
Η Ινδία, τώρα, είναι αυτή που έχει μπει δυναμικά στο παιχνίδι, προσφέροντας ελκυστικές τιμές και σε μερικές περιπτώσεις για πλοία ξηρού φορτίου με καλό specification και ανταλλακτικά έφτασε να προσφέρει και $ 500/τόνο.
Αντίστοιχα και το Πακιστάν όπου για να μπορεί να ανταγωνιστεί την Ινδία ανέβασε και αυτό τις τιμές και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις εκτιμάται ότι πρόσφερε τιμές που δεν ανταποκρίνονται στην σημερινή αγορά.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 914,541 DWT εκ των οποίων περίπου το 55% (495,553 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 40% (372,746 DWT) δεξαμενόπλοια, και το 5% (46,262 DWT) Containers και MPP’s.