Τα χέρια τους τρίβουν όσοι έχουν επενδύσει σε πλοία LNG carriers αφού σαλπάρουν με πυρετώδεις ρυθμούς, μάλιστα πρόκειται να απαιτηθεί και ο διπλασιασμός του παγκόσμιου στόλου LNG carriers μέχρι το 2020 ώστε να καταφέρουν να καλύψουν, οι εταιρείες, τις ανάγκες μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, εφόσον όλες οι επενδύσεις που έχουν ανακοινωθεί λάβουν τις απαραίτητες εγκρίσεις.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε η νορβηγική επενδυτική τράπεζα Pareto Securities, επισημαίνεται ότι η αγορά LNG το 2020 μπορεί να φτάσει τα 781 εκατ. τόνους από τα 455 που είναι σήμερα.
Συνεχίζοντας την ανάλυσή της τονίζει ότι για να υπάρξει πλήρης κάλυψη των αναγκών, θα χρειαστούν συνολικά 782 LNG carriers, κατά 352 περισσότερα από το σημερινό παγκόσμιο στόλο, και τα πλοία που είναι υπό παραγγελία.
Στις προβλέψεις της, η εταιρεία, σημειώνει ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η παγκόσμια οικονομία ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά τη χρηματοδότηση ορισμένων επενδύσεων στον κλάδο, κάτι που σημαίνει ότι είναι πιθανό να μην πάρουν όλα τα σχέδια το «πράσινο φως».
Παρ’ όλα αυτά η Pareto σημειώνει ότι το 2011 σχεδόν όλα τα επενδυτικά έργα αναφορικά με το LNG έλαβαν χρηματοδότηση, παρά τους κλυδωνισμούς στις χρηματοπιστωτικές αγορές.
Η κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης χωρητικότητας για LNG carriers αναμένεται για το 2016, όταν και είναι προγραμματισμένο να τεθούν σε λειτουργία όλα τα έργα στην Αυστραλία, και ο παγκόσμιος στόλος θα χρειάζεται 481 πλοία για να ικανοποιήσει τις ανάγκες της αγοράς, από 361 σήμερα.
Σημειώνεται ότι ο ελληνικός εφοπλισμός έχει στρέψει το ενδιαφέρον του στα LNG Carriers ως μία εναλλακτική λύση έναντι της μεταφοράς πετρελαίου. Το 2011 κατατέθηκαν 23 παραγγελίες για LNG Carriers από Ελληνες εφοπλιστές συνολικής αξίας 4,2 δισ. δολαρίων.