«Δεμένες» παραμένουν ακόμα οι αγοραπωλησίες πλοίων με την εφοπλιστική κοινότητα να τηρεί στάση αναμονής κάνοντας παρά μόνο ελάχιστες πράξεις.
Την ίδια στιγμή οι διαπραγματεύσεις που γίνονται δεν είναι λίγες, με εκείνες στο χώρο των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου να υπερισχύουν.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Panamax, το ‘B ASIA’ 70.424 DWT (1990 – Hyundai), geared 4×25, έκλεισε στα $ 6,5 εκατ.
✏ Στα Handysize, το ‘LORD NELSON’ 37.705 DWT (1984 – Hitachi) πουλήθηκε στα $ 4.2 εκατ., τo ‘LUPINUS’ 31.700 DWT (2005 – Saiki) έκλεισε στα $ 16,9 εκατ. και το’ACE DRAGON’ 24.280 DWT (1997 – Hakodate) πουλήθηκε στα $ 8 εκατ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Aframax, το ‘DALMACIJA’ 96.168 DWT (1996 – Samsung) αγοράστηκε στα $ 9,9 εκατ.
✏ Στα LPG, το ‘ORIENTAL OKI’ 5.350 DWT (2006 – Shitanoe) πουλήθηκε στα $ 15 εκατ.