Στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων συνεχίζεται να μην υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα αλλά υπάρχουν εκτιμήσεις ότι η πτώση των τιμών και ιδιαίτερα των πλοίων ξηρού φορτίου που ξεκίνησε εδώ και ένα χρόνο να έχει φτάσει στο χαμηλότερο σημείο και από εδώ και πέρα το κλίμα θα αρχίσει να αντιστρέφεται έχοντας σαν αποτέλεσμα την επαναδραστηριοποίηση των αγοραστών παρά τα χαμηλά ναύλα που επικρατούν.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Panamax, το ‘MINERAL STAR’ 76.286 DWT (2005 – Tsuneishi Zosen), έκλεισε περίπου στα $ 9.1 εκατ.
✏ Στα Handysize, το ‘GOOD PACIFIC’ 30.195 DWT (2008 – Hindustan S.Y) αγοράσθηκε από την Precious Shipping στα $ 16.6 εκ. H Precious Shipping, έχει συνολικά κλείσει 4 πλοία από την συγκεκριμένη εταιρία και αυτό ήταν το 3ο που παραδόθηκε. Τα προηγούμενα 2 αγοράσθηκαν στην τιμή των $ 17,7 εκατ. το ένα. Το vintage ‘SIAM JADE’ 27.652 DWT (1986 – Mitsubishi), έκλεισε στα $ 3,1 εκατ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα MR’s, το ‘TORM LANA’ 53.160 DWT (2009 – Guangzou) αγοράστηκε από την Torm στα $ 28 εκατ. περίπου, από Έλληνες χωρίς όμως να έχει επίσημα δημοσιευθεί η τιμή. Φημολογείται ότι οι ίδιοι αγοραστές έκλεισαν άλλα 2 αδερφά πλοία από την Torm.
✏ Στα AFRAMAX, το ‘MILLENNIUM EXPLORER’ 102.741 DWT (1999 – Namura) πουλήθηκε στα $ 10,9 εκ