Έως αδιάφορη μπορεί να χαρακτηρισθεί η εβδομάδα που μας πέρασε με τις αγοραπωλησίες να μην παρουσιάζουν σημαντική μεταβολή.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, δεν υπήρξε τίποτα το συγκλονιστικό σχετικά με τον αριθμό των πράξεων οι οποίες ήτανε μοιρασμένες μεταξύ τον τομέα των πλοίων ξηρού φορτίου και των δεξαμενόπλοιων.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Panamax, το ‘RUBY CREST’ 73.000 DWT (1997 – Halla) πουλήθηκε στα $ 11,8 εκατ.
✏ Στα Handymax, το ‘MASTRO GIORGIS II’ 52.245 DWT (1995 – Okean) έκλεισε στα $ 7 εκατ. και το ‘SANKO RALLY’ 42.529 DWT (1994 – Namura) πουλήθηκε στα $ 8,8 εκατ.
✏ Στα Handysize, το ‘APOLLO’ 27.912 DWT (1996 – Naikai) αγοράστηκε στα περίπου $ 8 εκατ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Aframax, το ‘BUNGA KELANA DUA’ 105.884 DWT (1997 – Hyundai) αγοράστηκε στα υψηλά $ 8 εκατ.
✏ Στα MR, το ‘MAERSK CLARISSA’ 44.970 DWT (1997 – Hyundai) έκλεισε πάνω από $ 11 εκατ. και το ‘SELENDANG MUTIARA’ 45.974 DWT (1997 Dallian) πουλήθηκε στα $ 8,5 εκατ.
Η διαφορά των $ 2,5 εκατ. των ανωτέρω πλοίων επισημαίνει το premium που απολαμβάνουν τα Κορεατικά όχι μόνο από τα Κινέζικα αλλά και από αυτά της Ιαπωνίας.