Σε ριχά νερά φαίνεται πως βρίσκονται τα σχέδια της ναυτιλιακής εταιρείας, Evergreen, για την επέκτασή της στα containerships χωρητικότητας 13.800 teu.
Όπως είναι γνωστό, η εταιρεία είχε συμφωνήσει να χρονοναυλώσει 10 πλοία από την Korea Infrastructure Investments Asset Management Co (KIAMCO).
Τα πλοία αναμενόταν ότι θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία της Hyundai στη Κορέα έναντι περίπου 115 εκατ. δολαρίων το ένα ενώ πριν από τέσσερα χρόνια η αξία τους ήταν στα 170 εκατ. δολάρια το ένα.
Ομως, η συμφωνία φαίνεται να ακυρώνεται για δύο λόγους. Από τη μία η Kiamco, σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους, δεν έχει τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσει αυτή τη στιγμή την επένδυση. Από την άλλη ζήτησε αναδιαπραγμάτευση του συμβολαίου με την Evergreen, αφού τα 50.000 δολάρια την ημέρα για τα επόμενα 10 χρόνια που είχαν συμφωνήσει είναι κατά 2.000 με 3.000 δολάρια λιγότερα απ’ όσα δίνουν άλλοι ναυλωτές για να πάρουν τα πλοία.
Επίσης η Kiamco θεωρεί ότι και το option που έχει η Evergreen για την εξαγορά των πλοίων στο τέλος της δεκαετίας είναι πολύ χαμηλό, κάτω από τα επίπεδα της αξίας των πλοίων.