Πρόσφορο έδαφος στα πλοία μεταφοράς LNG βρίσκουν οι Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι έχουν επενδύσει από την αρχή του έτους συνολικά 1,8 δισ. δολάρια.
Στο σύνολό τους, η κατασκευή των πλοίων θα γίνει σε ναυπηγεία της Ν. Κορέας και τα ναυπηγικά συμβόλαια αφορούν στην κατασκευή εννέα πλοίων ενώ σε δύο περιπτώσεις προβλέπονται options για την κατασκευή άλλων επτά LNG.
Σε νέες επενδύσεις στα LNG προχώρησαν σε αυτό το διάστημα η Dynagas του Γ. Προκοπίου με την παραγγελία άλλων δύο πλοίων, τα οποία θα παραδοθούν το 2014, η Maran Gas του Γ. Aγγελικούση, επίσης, με δύο πλοία που αποτελούσαν option, η Tsakos Shipping με ένα πλοίο και πρόβλεψη άσκησης option και η Alpha Tankers του Xρ. Kανελλάκη με ένα πλοίο.
Στα LNG έκανε την είσοδό της η Almi Gas του K. Φωστηρόπουλου, ο οποίος συμφώνησε με τα Daewoo την κατασκευή δύο LNG 160.000 cbm το καθένα, ενώ έχει το δικαίωμα να επεκτείνει την παραγγελία με την κατασκευή άλλων έξι πλοίων.
Hδη, στα LNG έχουν εισέλθει από πέρυσι σημαντικοί Eλληνες εφοπλιστές που διαθέτουν ρευστότητα και έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν τη χρηματοδότησή τους παρά τις δυσκολίες στην τραπεζική αγορά.