Δυναμική επαναφορά του Πέτρου Παππά στη ναυτιλία
Στο δυναμικό του Έλληνα εφοπλιστή Πέτρου Παππά εντάσσεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ένας γκουρού στον κλάδο των ναυτιλιακών από τη Νέα Υόρκη.
Πρόκειται για τον κοσμήτορα των επενδυτικών τραπεζών στον τομέα της ναυτιλίας, Hamish Norton, ο οποίος αφήνει τη θέση του στην Jefferies για να ενταχθεί στο δυναμικό του εφοπλιστή και στην ναυτιλιακή του εταιρεία Oceanbulk.
Ο Hamish Norton είναι από τους μοναδικούς, από τις επενδυτικές τράπεζες, πλέον ο οποίος ασχολείται μόνο με τον κλάδο της ναυτιλίας σε αντίθεση με άλλους που έχουν επεκταθεί και σε άλλους τομείς των μεταφορών.
Το comeback του Παππά
Ο εφοπλιστής, πρακτικά απείχε από την πλοιοκτησία επί σειρά ετών. Πρόσφατα αγόρασε το 181.400 τόνων Orient Vega ναυπήγησης 2011 έναντι 37 εκατ. δολαρίων όπως και το υπό παράδοση φορτηγό supramax Maiden Voyage από τα ναυπηγεία της Kawasaki Heavy Industries έναντι 27 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα έχει αποκτήσει τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς διυλισμένων πετρελαιοειδών.
Τα 4 δεξαμενόπλοια είναι τα Northern Light (2006), Northern Ocean (2005), Axelotl (2004) και Laima (2003) τα οποία και απέκτησε σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές έναντι συνολικού τιμήματος της τάξης των 110-120 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η στρατηγική ολικής επαναφοράς στην ενεργό πλοιοκτησία έγινε έκδηλη και στην διαδικασία εξαγοράς της σιγκαπουριάνικης ναυτιλιακής FR8, που δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς πετρελαιοειδών στην οπό τελικά δεν προχώρησε, ενδεχομένως λόγω υψηλού τιμήματος αναφέρουν ναυτιλιακοί κύκλοι.
Ο Έλληνας εφοπλιστής ουσιαστικά αποσύρθηκε από την ενεργό ιδιωτική πλοιοκτησία το 2005 πουλώντας το στόλο του και έκτοτε συμμετείχε μόνο στην αγορά δύο φορτηγών capesize το 2010 τα οποία και πούλησε μετά από λίγο στην τιμή που τα απέκτησε στην εισηγμένη Star Bulkers της οποίας είναι και πρόεδρος.