Το 2010 έκλεισε με ρεκόρ πλοίων εγγεγραμμένων στο Νηολόγιο της Λιβερίας φτάνοντας τα 3.474 πλοία ολικής χωρητικότητας πλέον των 110 εκατομμυρίων τόνων.
Η καθαρή αύξηση για το έτος 2010 ήταν 337 πλοία ολικής χωρητικότητας 13,6 εκατομμυρίων τόνων.
Με την αύξηση αυτή το Νηολόγιο της Λιβερίας, ιδρυμένο το 1948, συνεχίζει να κατέχει τη δεύτερη θέση παγκοσμίως προσφέροντας ποιότητα υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, συνδυάζοντας την αποτελεσματικότητα με την ασφάλεια και την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών του.
Η Σημαία της Λιβερίας αναγνωρίζεται και είναι στη κορυφή των ποιοτικότερων νηολογίων «Άσπρη Λίστα – White List» του ΙΜΟ (International Maritime Organization) και των Λιμενικών Αρχών παγκοσμίως τόσο στα πλαίσια του Μνημονίου Συμφωνίας του Παρισιού (Paris MOU) όσο και του Τόκυο (Tokyo MOU) και των Η.Π.Α. (U.S.C.G.).
Η πρόσφατη αναγνώριση από το Μνημόνιο του Παρισιού ότι η Σημαία της Λιβερίας ως ένα από τα πρώτα – κράτη μέλη του ΙΜΟ, πληροί όλα τα κριτήρια σε σχέση με το νέο καθεστώς επιθεωρήσεων που ισχύει από 1ης Ιανουαρίου 2011, αλλά και ο χαρακτηρισμός της Λιβεριανής Σημαίας ως νηολογίου χαμηλού ρίσκου αποτελούν περαιτέρω επιβράβευση των προσπαθείων του Νηολογίου για ασφαλέστερα πλοία, καθαρότερες θάλασσες και την προστασία της ζωής και του περιβάλλοντος.
Η συνεχιζόμενη ανάπτυξη προσφέρει περαιτέρω δυνατότητες στο Νηολόγιο της Λιβερίας για διεύρυνση των προσφερομένων υπηρεσιών στη παγκόσμια ναυτιλία, όπως το πρόγραμμα παράτασης δεξαμενισμού για νεότευκτα πλοία σε συνεργασία με την κλάση του πλοίου, και την επικείμενη εφαρμογή της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας (Maritime Labor Convention) σε συνδυασμό με τους εναρμονισμένους ελέγχους για τους κώδικες ISM/ISPS.
Τα τελευταία χρόνια το Νηολόγιο της Λιβερίας γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη στην Ελληνική Ναυτιλιακή Αγορά έχοντας σημαντικό μερίδιο του Ελληνόκτητου στόλου. Να σημειωθεί ότι το πρώτο πλοίο που ύψωσε τη Λιβεριανή σημαία ήταν το WORLD PEACE, συμφερόντων του αείμνηστου Σταύρου Νιάρχου, στις 11 Μαρτίου 1949.
Σήμερα, πλοία με Σημαία Λιβερίας μεταφέρουν περισσότερο του ενός τρίτου του εισαγομένου πετρελαίου στις Η.Π.Α.