Στον τομέα των αγοραπωλησιών, όπως και την προηγούμενη εβδομάδα, υπήρξε αρκετά έντονη δραστηριοποίηση αλλά μόνο στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Capes, το ‘CAPE CAMELLIA’ 172.502 DWT (2000 – NKK) πουλήθηκε στην Berge Bulk στα $ 17,5 εκατ. και το ‘CAPE AUSTRALIA’ 149.512 (1990 – CSBC) αγοράστηκε από τη Winning στα $ 7 εκατ.
✏ Στα Panamax, το ‘NORD AQUARIUS’ 81.838 DWT (2011 – Guangzhou Longxue) και το ‘NORD AQUILA’ 81.712 DWT (2012 – Guangzhou Longxue) αγοράστηκαν από την Norden στα $ 22 εκατ. το κάθε ένα. Το ‘PERLA BULKER’ 76.300 (2007 – Tsuneishi) πουλήθηκε σε Έλληνες στα $ 19 εκατ., το ‘NORD MERCURY’ 77.171 DWT (2008 – Oshima) αγοράστηκε από την Oldendorff στα $ 19,6 εκατ., το ‘HALO CYGNUS’ 73.937 DWT (1998 – Tsuneishi Zosen) πουλήθηκε στην Modion Marine στα $ 8,9 εκατ., το ‘CEMTEX RENAISSANCE’ 71.663 DWT (1998 – Hitachi) στα υψηλά $ 8 εκατ. και το ‘MARINA WAVE’ 69.451 DWT (1992 – Hashihama Zosen) έκλεισε στα $ 5Στα Handymax, το ‘IZOLA’ 45.916 DWT (1997 – Halla) πουλήθηκε στα $ 9,8 εκ. και το ‘MAHA AVANTI’ 43.469 DWT (1991 – Tsuneishi Zosen) στα $ 5,8 εκατ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Products, το ‘SAFFRON 1’ 30.500 DWT (1999 – DAEWOO) πουλήθηκε στα $ 8,2 εκ.,1 εκατ.