Στα 80 εκατ. ευρώ ανήλθε το 2010 η δαπάνη για την κάλυψη των άγονων γραμμών, η οποία καλύφθηκε μέσω του κρατικού προϋπολογισμού και του επίναυλου.
Όπως σημείωσε χθες η υφυπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Ελπίδα Τσουρή, εξετάζεται από ειδική επιτροπή που έχει συσταθεί το ακριβές κόστος αυτών των επιδοτήσεων ανά δρομολογιακή γραμμή καθώς και οι ανάγκες οι οποίες καλύπτονται από κάθε επιδοτούμενο δρομολόγιο ώστε το δίκτυο των άγονων γραμμών θα τεθεί σε νέα βάση στην περίοδο 2011 – 2012.
Για το 2011 ο προϋπολογισμός του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων για τα μισθώματα των άγονων γραμμών ανέρχεται στα 91,257 εκατ. ευρώ ωστόσο από το υπουργείο Οικονομικών ασκούνται πιέσεις ώστε οι επιδοτήσεις να μην φθάσουν σ΄ αυτό το επίπεδο. Από την άλλη πλευρά οι ακτοπλοϊκές εταιρείες επισείουν την απειλή της αποχώρησης από γραμμές όπως αυτή της Κασοκαρπαθίας αν δεν αυξηθούν τα προβλεπόμενα μισθώματα.