Έντονη ενεργητικότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς και της Mediterranean Shipping Company.
Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε συζητήσεις προκειμένου η MSC να αυξήσει την ελάχιστη εγγυημένη διακίνηση containers από τον προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων βρίσκεται ο ΟΛΠ.
Ειδικότερα οι δύο πλευρές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις, προκειμένου να αυξηθεί το μίνιμουμ των φορτίων που θα φέρνει η MSC από 150.000 teu που είναι σήμερα στις 350.000 ετησίως.
Την πρόταση αυτή παρουσίασε χθες κατά τη διάρκεια του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΠ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης, ο οποίος τόνισε: «Η τρέχουσα χρονιά θα είναι μια επίσης κερδοφόρος χρήση για τα οικονομικά μεγέθη του ΟΛΠ Α.Ε., καλύτερη από το 2012».
Προανήγγειλε επίσης ότι τα έργα για την κατασκευή του νέου λιμένα κρουαζιέρας στον Πειραιά, θα ξεκινήσουν μέσα το 2013, κάτι που θα έχει σαν αποτέλεσμα ο Πειραιάς να καταστεί το μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου. Σημειώνεται ότι, ο ΟΛΠ αναμένει το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και να χρηματοδοτηθεί το σχέδιό του για την κατασκευή μέχρι έξι νέων προβλητών κρουαζιέρας δυνατότητας να φιλοξενήσουν τα νέας γενιάς κρουαζιερόπλοια που μεταφέρουν άνω των 3.000 επιβατών.
Το έργο έχει προϋπολογιστεί στα 230 εκατ. ευρώ. «Με την προώθηση του συνόλου των έργων της Πολιτιστικής Ακτής από κοινού με το υπουργείο Πολιτισμού και την Περιφέρεια Αττικής, το λιμάνι και ο ευρύτερος Πειραιάς μετατρέπονται σε δυναμική Πύλη Τουρισμού και Πολιτισμού», σημείωσε χαρακτηριστικά.